Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika paska tilanne :´(

Vierailija
30.05.2010 |

Meidän avioliittomme on kutakuinkin seksitön, mies ei halua. Sillä vaikuttaa stressi ja taloushuolet vielä enemmän kuin minulla=ei ikinä seksiä.

Ja minä taas koen että edes hiukan kys parisuhteen liimaa auttaisi jaksamaan paremmin kaikkia muitakin murheita ja paineita.

Eli mies reagoi totaalisella haluttomuudella ja minä taas jaksaisin paremmin kun edes sitä osa-aluetta olisi joskus.

Suo siellä vetelä täällä.

Näin jatkunut jo ainakin 5v ajan.

Joo ja on puhuttu, olen itkenyt, olen tehnyt aloitteita, olen ollut itsekin haluamatta, olen jopa uhkaillut erolla jne.

Ei vaikutusta, ei muutosta.

Ja ei, en ole sotanorsu joka haisee tms.

En enää tiedä mitä tehdä, tiedän vain sen etten enää jaksa näin:´´(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt elään miehen kanssa joka myös haluaa seksiä. Oikeassa olet seksi on liima, joka pitää suhteen kasassa ja auttaa jaksamaan arjen kanssa.

Vierailija
2/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi oli kuin suoraan mun kynästä. Ainoana erona se, että oma suhteeni ja nykyinen toivoton tilanne ei ole vielä kestänyt noin kauaa.

Kamalan vaikea olla, kun haluttaa ja tahtoisi toisen kanssa elää, eikä toinen kykene haluamaan stressin ja väsymyksen vuoksi. Itsetunto siinä kohta menee, kun tulee koko ajan torjutuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein: seksi auttaisi jaksamaan, mutta kun toinen ei halua. Olen korvannut seksin herkuilla arvattavin lopputuloksin.

Vierailija
4/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mars seksuaaliterapeutille. Tavallinen pariterapiakin saattais auttaa, mutta seksuaaliterapeutti olis tilanteeseenne paras.

Vierailija
5/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korvannut seksin herkuilla arvattavin lopputuloksin.

Vierailija
6/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa,kun jäi toisen kerran kiinni pitemmästä suhteesta. Nyt vaan odottelen, että ymmärtäisi kerätä kamansa ja häipyä, mutta ei...Itse en jaksa lähteä, kun nuorimmainen on vielä kotona ja koulu ja kaverit on ihan tässä lähellä.

Vierailija
7/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisiko miehen stressiä ja taloushuolia jotenkin vähentää ? Vaihtaa asuntoa edullisempaan, tinkiä kodin töitä vähemmäksi jos ne painaa tai vaihtaa työpaikkaa jos työ stressaa ?

Meillä miehestä tuli paljon onnellisempi kun vaihtoi työpaikkaa. Vanhat stressit jäi ja uudessa työssä on paljon uusia mukavia haasteita. Vaikutuksen huomaa sekä makuuhuoneessa että kaikessa muussakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi