Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meidät on kutsuttu rippijuhliin...??

Vierailija
30.05.2010 |

kun kyseessä on minun serkkuni lapsi. Ei olla juuri missään tekemisissä serkun kanssa, kerran-pari vuodessa nähdään noin yleensäkin.. Miellän rippijuhlan jotenkin enemmän lähipiirin juhlaksi.

No ok, kiva oli kun soitti ja varmaan pistäydytäänkin päivän aikana. Riittääkö lahjaksi sitten 20€? Tai oikeastaan pakko riittää, näitä isompia juhlia on nyt tälle kesälle aika monet...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rippijuhlat ovat ihan hyvä "tekosyy".

Aikoinaan sukulaiset olivat tervetulleita kaikkiin perheen juhliin, pikkuserkkuja myöten. Vasta 70-luvulla syntynyt minä-minä -sukupolvi ohitti suvun ja otti tilalle kaverit.

Vierailija
2/5 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaukaiselle sukulaiselle (ja läheisemmällekin) lahjan arvoksi riittää hyvin 20€, mutta en kyllä itse kehtais viedä sitä rahana. Mieluummin vaikka joku lahjakortti, kysele vaikka serkultasi, mikä lahjakortti olis paras. Se nätin kortin väliin niin on tosi hyvä.

Mun mielestä jos rahaa vie rahana, pitäis olla ainakin 50€, pienempi tuntuu vähän "turhalta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhla ei ole mikään iso juhla, mihin pitäis varata rahaa tonneja, että saa lunastettua ruokansa.

Rippilahjaksi riittää 20 euroa ja on mun mielestä jo iso summa. Pienempikin riittäisi. Rippijuhlat on siksi kivoja, että nähdään sukulaisia. Jos ei kiinnosta nähdä niin ei kannata mennä. Nää ei oo niin vakavamielisiä juhlia kuin häät, että pitää ihailemassa paria ja hymyillä naama irvessä leikkien takia, että naisrukka saisi loistaa edes yhden päivän elämässään.

Rippijuhlat on olleet minusta aina rentoja juhlia.

Noin kaukaiselle sukulaiselle (ja läheisemmällekin) lahjan arvoksi riittää hyvin 20€, mutta en kyllä itse kehtais viedä sitä rahana. Mieluummin vaikka joku lahjakortti, kysele vaikka serkultasi, mikä lahjakortti olis paras. Se nätin kortin väliin niin on tosi hyvä.

Mun mielestä jos rahaa vie rahana, pitäis olla ainakin 50€, pienempi tuntuu vähän "turhalta".

Vierailija
4/5 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden pitää maksaa tarjoilunsa lahjojen muodossa? Uskomatonta moukkamaisuutta!

Vierailija
5/5 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden pitää maksaa tarjoilunsa lahjojen muodossa? Uskomatonta moukkamaisuutta!

Muut perhejuhlat ovat vielä ihan juhlia sankarin kunniaksi ja siksi, että läheiset voivat onnitella sankaria ja iloita hänen kanssaan.

Hääjuhlat on nykyään niin isoja, että vain moukka menee juhlaan sillä mielin, että ei laita rahaa tilille korvatakseen osan aiheuttamistaan kuluista.