g. jaksatko vetää leukaa? Montako
painosi? Itse olen aika heikko, mutta painava, eilen jaksoin ihan pienellä hypyllä (tanko niin, että pitää hypätä, että voi vetää) vetää yhden leuan eli vähän oli vauhtia siinä lähdössä. Suorin käsin jos eka roikkuisin vedossa vaikein osa olisi se lähtö ja olen 72 kg.
Kommentit (14)
En ole ikinä saanut vedettyä yhtään leukaa hyppäämättä. Painoa 49kg.
En jaksa uskoa, että se pelkkää voiman puutetta on, tekniikka on varmaan hukassa. Lenkkipolkuni varressa on sellainen "roikkumateline", missä on parin metrin korkeudessa peräkkäin toistakymmentä puolaa (vähän kuin tikkaat nostettu poikittain korkealle). Sen menen edestakaisin melkein joka päivä ja kotona roikun (venyttelen) oviaukon tangossa parikin kertaa päivässä, mutta ylös en saa itseäni.
on osuutta, mutta jos oikeasti on voimakas niitä leukoja jaksaa vetää, vaikka tekniikka ei olis hyvä-
niin tekniikalla munkin uskomukseni mukaan on osuutta, mutta jos oikeasti on voimakas niitä leukoja jaksaa vetää, vaikka tekniikka ei olis hyvä-
Jaksan kyllä vetää kyynärpäät koukkuun, mutta siihen se sitten jumahtaakin.
niin tekniikalla munkin uskomukseni mukaan on osuutta, mutta jos oikeasti on voimakas niitä leukoja jaksaa vetää, vaikka tekniikka ei olis hyvä-
Jaksan kyllä vetää kyynärpäät koukkuun, mutta siihen se sitten jumahtaakin.
juu mulle kävi noin, mutta sit panin kaikki voimani peliin ja nousin hitaasti mutta varmasti ylös. ap
Oma ennätykseni on 8.Jääkiekkoilijapoikani kanssa on kisattu välillä ja olen opetellut tyyliä monen vuoden ajan.Painan 62kg ja pituus 172cm.
että jalat kannattaa pitää koukussa polvista eikä riiputtaa suorana...Reidet ja selkälihakset pinkeiksi,niin jo nousee ;)-7-
En ole tajunnut ajatella mitään selkälihaksia, mutta heti nousi ylemmäs kun kävin kokeilemassa! Ylös asti en vielä päässyt, mutta nyt ainakin tiedän miten harjoitella. :) Kiitos!
Polvet olen pitänytkin koukussa, jalat yltää maahan.
Minulla on ihan surkeat käsivoimat. Kroppa on alapainotteinen muutenkin, mutta liikunnastakaan ei ole apua, kun lähinnä pyöräily, luistelu ja juoksu kiinnostaa. Puntteja olen aina välillä yrittänyt nostella, mutta niihinkin innostus lopahtaa nopeasti. Viime talvena tuli hiihdettyä niin paljon, että minäkin sain hauikset! Se on tällaiselle rimpulakädelle niin hieno saavutus, että varmasti pidän niistä kiinni. Roikkuminen on helppoa, kun kotoa löytyy tanko. :)
Leukoja olen vedellyt jo 8 vuotta.
Antavat kivasti voimaa lyönteihin.
T: N42
Oma ennätykseni on 8.Jääkiekkoilijapoikani kanssa on kisattu välillä ja olen opetellut tyyliä monen vuoden ajan.Painan 62kg ja pituus 172cm.
Pääsätkö kätes ihan suorakas välillä? ap (hienoo joka tapauksessa)
että jalat kannattaa pitää koukussa polvista eikä riiputtaa suorana...Reidet ja selkälihakset pinkeiksi,niin jo nousee ;)-7-
jalat koukkuun, vähän rimpuilen niillä, ap (selkäliikehän se on...)
Leukoja olen vedellyt jo 8 vuotta.
Antavat kivasti voimaa lyönteihin.T: N42
taitojas? ap
eli en muuten yltäisi tankoon. En siis hypi niin, että olen eka ottanut tangosta kiinni. mutta kai siinä vähän vauhtii silti on alussa. Pitää yrittää seuraavan kerran niin, että roikkuu pari sekuntia (turhaan siihen roikkumiseen kuluttaa voimia) ap
tai enintään kaksi. Joskus aikoinaan meni useampikin, mutta lihaskunto on nykyään ihan onneton.
10 menee kevyesti.
Käyn salilla 5x/vko joten luonnollisesti lihasta löytyy.
N 34 v. 171cm/67kg.
Vaatekoko 36/38. Ajattelin vaan lisätä kun olen aika painava :)
En ole ikinä saanut vedettyä yhtään leukaa hyppäämättä. Painoa 49kg.
En jaksa uskoa, että se pelkkää voiman puutetta on, tekniikka on varmaan hukassa. Lenkkipolkuni varressa on sellainen "roikkumateline", missä on parin metrin korkeudessa peräkkäin toistakymmentä puolaa (vähän kuin tikkaat nostettu poikittain korkealle). Sen menen edestakaisin melkein joka päivä ja kotona roikun (venyttelen) oviaukon tangossa parikin kertaa päivässä, mutta ylös en saa itseäni.