onko muilla lisääntynyt seksihalut nelikymppisenä
itse olen neljääkymppiä lähestyvä nainen ja olen ihan villinä. tietty osaltaan johtuu siitäkin että olen löytänyt uuden miehen, mutta jokseenkin ihmeellistä on se, että AINA tekee mieli...muita?
Kommentit (6)
seksielämä on juuri nyt parhaimmillaan. Mieskuntoakin tuntuu olevan enemmän kuin 25 -vuotiaana. Minullakin on tosin tuoreehko (3 -vuotias) suhde avioeron jälkeen todella kauniin ja seksuaalisesti virittyneen naisen kanssa ja urheilen enemmän kuin koskaan. Varmaankin verenkierrosta kiinni:-)
M40
Mutta oon alkanu reenaileen tässä taasen. Tullut löhöttyä sohvalla ja urheilut jääny aika taka-alalle. Toki seksi kiinnostaa, mutta ei mikään siitosori-olo oo ollu vähään aikaan...
Vaimolta nyt ei tietty oo saanu moneen vuoteen enää, mutta nää huomiot perustuukin siis muiden naisten kanssa hankittuihin kokemuksiin.
M40
kaikista kivoin juttu, että nykyään saan orgasmeja 3-5 joka rakastelukerralla ihan vaan normiseksissä, ennen täytyi joka kerta teeskennellä.
Olen 38-vuotias ja nykyisin ajattelen seksiä koko ajan. Olen oppinut todella nauttimaan seksistä vasta ihan hiljattain, nuorempana olin kai liian epävarma ja yritin liikaa miellyttää miestä. Nykyään keskityn enemmän siihen, mikä minusta tuntuu hyvältä, ja kas kummaa, ainakin rakastajani mielestä se on ihan mahtavaa...
N38
Nuorena ihmettelin, että mikä siinä seksissä nyt muka on niin ihmeellisen ihanaa. Siis olihan se ihan kivaa, mutta lähinnä sellaista orgasminmetsästystä. Sitten kun lapset oli pieniä, oli niin väsynyt yleensä, ettei tosiaankaan jaksanut edes ajatella koko asiaa. Mutta nyt 4-kymppisenä on kuin kokonaan uusi maailma olisi löytynyt! Mieli tekee joka päivä ja joskus montakin kertaa päivässä, on fantasioita, kiihotun helposti eli ei välttämättä tarvi aina esileikkejäkään ja orgasmit tulee nopeasti ja helposti ja joka kerta vähintään 4-5, usein jopa 10!
Ja vieläpä ihan tuon oman rakkaan miehen kanssa, ja yhdessäoloa jo yli 20 v. Elämme kuin juuri rakastuneet...Onneksi mies on yhtä innokas!
Ja sama mies on edelleen, ollut jo 25v.
Mutta vasta nyt, tuntuu, että seksi on sitä, mitä todella haluan.