Huoh,miehen exä :( Mitä tässä voi tehdä?
Mies kävi tekemässä lapsesta tapaamisopimuksen, joka on joka kolmas viikonloppu..
(mies ei ole exän suoranaisen vittuilun takia nähnyt tytärtään moneen kuukauteen)
Nyt olisi ollut isi vkl ja pe muuttui lauantaiksi, lauantai sunnuntaiksi ja tänään sitten exä kieltäytyy antamasta lasta meille.
Syynä: vaatii mieheltä huumetestejä, MIKSI IHMEESSÄ kun ei ole huumeita todellakaan kuvioissa, ei anna lasta VIERAASEEN paikkaan eli siis meille. Meidän kanssamme asuu minun samanikäinen lapsi ja kovasti odotamme, että saamme tutustua myös miehen lapseen ja mielellämme häntä meillä pitäisimme.
Exä on KUULLUT jostain, että meillä menisi huonosti, no ei todellakaan mene!!
Kiukuttelee aivan kaikesta ja rikkoo itse tapaamisopimusta kieltäytymällä antamasta lasta isälleen.
Voimmeko vaatia lastiksen tms työntekijää katsomassa kotiolomme, jolloin äidillä ei olisi nokan koputtamista ja ei tarvitsisi pelätä, että lapsella olisi huonot oltavat meillä.
Olemme ostamassa lapsille kerrosänkyäkin näiden viikonloppujen takia, jotta miehen lapsella olisi täällä oma sänky, olemme ostaneet myös hänelle vaatteita valmiiksi ettei tarvitse aina raahata tavaroita.
Mitä tässä voi tehdä?? Mihin ottaa yhteyttä????
Kommentit (32)
että miehen exä on kirjoittanut ketjuun useamman viestin.
Ap:lle tsemppiä, aina löytyy näitä katkeroituneita exiä, jotka eivät ole toipuneet erosta. Ottakaa yhteys lastenvalvojaan heti maanantaina niin saatte tapaamisasiaa eteenpäin. Usein jo lastenvalvojan yhteydenotto saa hankalan exän kuriin, antamiesi tietojen pohjalta miehen exällä ei ole mitään syytä olla päästämättä lasta tapaamisiin.
nainen uskoo sokeasti kaikki mitä mies selittää. ja ainakaan mun tuttavapiirissä ei ole ketään joka olisi vetänyt huumeita. eli lapset vaan huumeisille koska hän niin haluaa!
Niin on munkin ex poltellut pilveä joskus nuorena. Ei tee sitä enää. Sitäpaitsi. Kuinka moni voi sanoa että oma mies ei ole ikinä maistanutkaan alkoholia? Eli voi ihan hyvin kännätä lasten läsnä ollessa, vai?
Ja luuletko että se näkyy naamasta jos tosiaan sen kerran pari on pössytelly?
Ei lapsen kanssa kännissäkään saa olla.
Ei lapsen kanssa kännissäkään saa olla.
arkemme on täysin normaalia.
Mies on viikot töissä, minä opiskelen. Iltaisin olemme perheen kesken ja kyllä sanon meitä perheeksi.
Käymme lapseni kanssa korkeasaaressa, teemme kaikkea kivaa yhdessä. Mies on lapseni kanssa jos itselläni on menoja.
Miellä ei alkoholia käytetä koskaan lasten ollessa paikalla.
Tietenkin miehellä on omat menonsa ja minulla omani.
Meidän arki ei poikkea mitenkään normaalista, eikä ole mitään syytä estää miehen lasta tulemasta meille.
Exä nyt haluaa kiusata tahallaan ja olemme todella surullisia tästä, sillä haluaisin luonnollisesti miehen lapsen kuuluvan elämäämme säännöllisesti.
Joku kyseli miksi vasta nyt tapaamisopimus tehty, tämä siksi, että ennen mies sai tavata lasta exän luona, viedä häntä puistoon jne eikä ollut mitään ongelmia.
Nyt kun on virallinen sopimus, alkoi exä kiukuttelemaan urakalla.
Minun puolesta meille voi tulla sossu tai mikä tahansa katsomaan kotiolomme, jotta he näkevät exän levittävän täysin järjettömiä juttuja!
ap
olette ajatelleet todellakin sitä miehesi lasta oikealla tavalla.
Soittakaa vaan tosiaan lastenvalvojalle ja ilmoittakaa siitä nyt sille narsistiselta kuulostavalle miehen exälle.
Teillä ei ole mitään pelättävää ja tapaamiset onnistuvat ihan varmasti.
Olette varmaan jopa parempi perhe sille lapselle, kuin äitinsä luona.
olemma parempi perhe kuin lapsen oma äiti.
Tiedämme,että lapsella on kotonaan asiat hyvin ja hänestä huolehditaan.
Mies luonnollisesti kuitenkin haluaa tavata lastaan säännöllisesti ja viettää aikaa hänen kanssaan.
Jotenkin on nyt on vain saatava exä ruotuun ja tapaamiset järjestymään.
Mies soittaa maanantaina valvojalle ja kertoo mitä kaikkea se exä on keksinyt esteeksi lapsen tulolle.
Tulemme tekemään kaikkemme, jotta tämä vihdoin alkaa toimimaan.
Menemme vaikka yhdessä niihin huumetesteihin, sillä kummatkin meistä saa todellakin puhtaat paperit, surullista, että tämä meni näin hankalaksi :(
ap
soitatte lastenvalvojalle ja kerrotte tilanteen,vaikka joisitte 24h silloin kun lapsi ei paikalla se ei kuule exälle millään lailla,kunhan koti ja muut asiat on kunnossa silloin kun lapsi teillä.Säälittää lapsen puolesta että äiti kostaa lapsen kautta miehelle.
Kaikki exän laittamat viestit kannattaa säilyttää että on todisteet tarvittaessa.
Voimia tilanteeseen,äiti varmasti ei anna itsestään hyvää kuvaa lastenvalvojan näkökulmasta,ja ehdottomasti miehen ei kannata provosoitua ja lähteä laittamaan mitään uhkausviestejä exälle ettei hän käytä niitä miestä vastaan.
En osaa tässä auttaa mitenkään mutta ihmettelen kovasti hyvin hyökkääviä vastauksia joita olet muutaman saanut.
Nähtävästi ajatus miehen uudesta perheestä/kumppanista on joillekin täällä niin kipeä (itsellä mies on pettänyt ja lähtenyt tai on pelko päällä sellaisen tapahtumisesta) että joka ikinen nyxän kirjoittama teksti peilataan omaa taustaa vastaan. On paljon pariskuntia jotka ovat eronneet jo vuosikausia ennen kuin se "uusi" on tullut mukaan kuvioihin. Tuolla "uudella" voi olla huomattavasti parempi käsitys miehen nykyisestä tilasta kuin exällä josta ollaan erottu vuosikausia sitten.
Tsemppihalaus ap:lle.
Kiitos kaikille mukavista viesteistä ja neuvoista.
Mielelläni kuulisin vielä kokemuksia tälläisistä riitatilanteista ja miten niistä on selvitty.
harvinaisen ärsyttävää tälläinen :(
ap
Tekemään siis kiusaa ihan vaikka kuinka ja sos.huolto uskoo kaiken paskan.
Olen itse nainen, onnellisesti naimisissa lasteni isän kanssa. Ystävilläni on näitä ikäviä kokemuksia, jopa niin, että hyvin tuntemani hyvä ystäväni -tai siis niin luulin- osoittautui kyyniseksi kostonhimoiseksi naiseksi, kun exä löysi uuden. Tekee ihan kaikkensa, että exä ei pystyisi luomaan kestävää suhdetta omiin HUOM: OMIIN lapsiinsa. Ihan hirveän surullista katseltaava. Nainen pyörittää koko showta ihan suvereenisti ja lapset oireilevat jo nyt tilanteesta. Todennäköisesti käy niin, että lapsethan tässä tietenki kärsivät ihan valtavasti viimeistään teini-iässä kun pitäisi omaa kuvaa ja maailmakuvaa hahmottaa ja kaikki on sekaisin oman äidin manipuloimisen takia.
Niin, toivottavasti tätä tekstiä lukevat mahdollisimman monet tällaista showta pyörittävät naiset -ja teitysti miehetkin. Te luulette tekevänne kostoa sille exällenne, joka on jo uuden elämän löytänyt, kun todellisuudessa teette ihan hirveän karhunpalveluksen omille lapsillenne. Heille, joita väitätte rakastavanne eniten maailmanssa. Miten voitte niin tehdä?
nainen uskoo sokeasti kaikki mitä mies selittää.
ja ainakaan mun tuttavapiirissä ei ole ketään joka olisi vetänyt huumeita.
eli lapset vaan huumeisille koska hän niin haluaa!