Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni ei ole koskaan stondis eikä se koskaan ole vonkaamassa

Vierailija
28.05.2010 |

Aamuerektioita en tähän toteamukseeni laskenut mukaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on stondis jos se antaa mun koskea itseään. Mutta jos yritän edetä yhdyntään niin mies ei haluakaan. Kääntyy mahalleen tai sanoo suoraan, että ei nyt...

Tämän vuoden puolella ollaan oltu sängyssä muistaakseni 2 tai ehkä 3 kertaa "normaalisti" meillä on seksiä n 3 kertaa viikossa.

Tämä viimeiset puoli vuotta on ollu mulle ihan tuskaa, kun mulla on kumminkin halut ihan ennallaan.

Enkä sitten ymmärrä, kun mies antaa mun koskea ja reagtiosta päätellen haluaa seksiä, mutta sitten kumminkaan ei halua :/

Vierailija
2/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista pulssi mieheltä. Jos syke tuntuu, vika ei ole miehessä. Toimenpide 2: Katso peiliin, syy on siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on stondis jos se antaa mun koskea itseään. Mutta jos yritän edetä yhdyntään niin mies ei haluakaan. Kääntyy mahalleen tai sanoo suoraan, että ei nyt... Tämän vuoden puolella ollaan oltu sängyssä muistaakseni 2 tai ehkä 3 kertaa "normaalisti" meillä on seksiä n 3 kertaa viikossa. Tämä viimeiset puoli vuotta on ollu mulle ihan tuskaa, kun mulla on kumminkin halut ihan ennallaan. Enkä sitten ymmärrä, kun mies antaa mun koskea ja reagtiosta päätellen haluaa seksiä, mutta sitten kumminkaan ei halua :/

Vierailija
4/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on stondis jos se antaa mun koskea itseään. Mutta jos yritän edetä yhdyntään niin mies ei haluakaan. Kääntyy mahalleen tai sanoo suoraan, että ei nyt... Tämän vuoden puolella ollaan oltu sängyssä muistaakseni 2 tai ehkä 3 kertaa "normaalisti" meillä on seksiä n 3 kertaa viikossa. Tämä viimeiset puoli vuotta on ollu mulle ihan tuskaa, kun mulla on kumminkin halut ihan ennallaan. Enkä sitten ymmärrä, kun mies antaa mun koskea ja reagtiosta päätellen haluaa seksiä, mutta sitten kumminkaan ei halua :/

Vierailija
5/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt syyksi mihellä olevia huolia, mutta pidättäytyykö joku kokonaan seksistä huoliensa takia..?

Ja 7 en ole vongannut lisää lapsia.

Vierailija
6/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista pulssi mieheltä. Jos syke tuntuu, vika ei ole miehessä. Toimenpide 2: Katso peiliin, syy on siellä.

munkaan miehellä ei nouse paitsi kuin koskettelusta. Väitti ettei ole koskaan noussut (varmaan ois kauhuissaan/pahoillaan, jos tietäis, että useimmilla se nousee, kun nainen alkaa nappejaan aukaisemaan) Tai sitten ei, hänellä on hyvä itsetunto.

Niin varmaan testosteroiiniarvot ovat normaalin alarajoissa, testothan noita haluja aika lailla ohjaa. Nii ja muista se, että rumienkin naisten miehillä jöpöttää helposti jos on jöpöttääkseen.

Vierailija
7/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on stondis jos se antaa mun koskea itseään. Mutta jos yritän edetä yhdyntään niin mies ei haluakaan. Kääntyy mahalleen tai sanoo suoraan, että ei nyt...

Tämän vuoden puolella ollaan oltu sängyssä muistaakseni 2 tai ehkä 3 kertaa "normaalisti" meillä on seksiä n 3 kertaa viikossa.

Tämä viimeiset puoli vuotta on ollu mulle ihan tuskaa, kun mulla on kumminkin halut ihan ennallaan.

Enkä sitten ymmärrä, kun mies antaa mun koskea ja reagtiosta päätellen haluaa seksiä, mutta sitten kumminkaan ei halua :/

Vierailija
8/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari kertaa päivässä sen päälle :)

Vierailija
9/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehellä ainakaan :(

(varmaan ois kauhuissaan/pahoillaan, jos tietäis, että useimmilla se nousee, kun nainen alkaa nappejaan aukaisemaan)

Vierailija
10/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehellä ainakaan :(

(varmaan ois kauhuissaan/pahoillaan, jos tietäis, että useimmilla se nousee, kun nainen alkaa nappejaan aukaisemaan)

sanotaanko näin, että ainakin tämän palstan juttujen perusteella näyttää, että useimille miehille tulee suht helposti se seksi mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme