Onko ne risteilyt niin pahoja
Eli onko siellä yleistä se, että tilaisuus tekee varkaan ja vieraan sänkyyn on helpompi hypätä? Ollaan kaukaa kotoa, sängyt löytyy vierestä ja porukkaa on...? Tarkoitan siis varattuja miehiä/naisia.
Kommentit (10)
niinhän se on, että laivalla ei normaalisäännöt päde. Ja että laivan tapahtumista ei maissa puhuta.
helpommin kuin jos olisi tavallinen ravintolailta kyseessä, josta mennään kuitenkin kotiin nukkumaan.
vaimo palasi risteilyltä hirveän univelan kanssa?
tuumasi, että naapurihyteissä oli meluttu koko yö.
naapurithan ne aina meluaa...
Meilläkin mies sanoi lähtiessä: minä ainakin meen ajoissa nukkumaan siellä laivallakin.
Just, kuulemma viiteen asti olivat juhlineet. Että se siitä.
ja sitten muunlaisia ihmisiä. Eiköhän jokainen valitse itse miten aikansa siellä käyttää.
olen pariin kertaan järkyttynyt kun sellainen työkaveri, jota oikeasti pidän likimain maailman uskollisimpana miehenä, on laivalla pettänyt puolisoaan. Maissa ei ikinä.. ja morkkis on jäänyt jälkeen. =(
Jos olet muutenkin taipuvainen pettämiseen, niin kai se on "helpompaa" laivalla kun jossian lähikuppilassa jossa koko kylä tuntee toisensa tai ainakin sieltä löytyy se joku tutuntutuntuttu...
Mutta empä mä ainakaan koe tarvetta pettää miestäni laivalla sen enempää kun täällä maanpinnallakaan...
risteilylle tyttöporukalla. Mies jää kotiin. Kaksi meistä on varattuja, yksi sinkku.
Samalla porukka risteilty aiemminkin eikä miehiä ole kaivattu eikä tarvittu.
Itsellänikään ei ole mitään tarvetta pettää.
Kun ollaan tyttöporukalla, niin ollaan tyttöporukalla. Siinä ei miehiä eikä miesten ihmettelyjä kaivata.
Ensi viikon viikonloppuna olis tarkoitus lähteä risteilylle tyttöporukalla. Mies jää kotiin. Kaksi meistä on varattuja, yksi sinkku.
Samalla porukka risteilty aiemminkin eikä miehiä ole kaivattu eikä tarvittu.
Itsellänikään ei ole mitään tarvetta pettää.
Mikä tynnyrissä kasvanut oikein olet?