Auttakaa. Mikä puolue ajaa asunnottomien asiaa? Äänestänkö kokoomusta?
http://www.vartti.fi/artikkeli/285de523-5df8-45a5-98db-eab519cdfdf5
Ketä kannattaa äänestää jos haluaa näille poloisille apua?
Kommentit (14)
nro 3 perustelisitko T: nro 2
Lähinnä oma heittoni kohdistui siihen, että sinä et antanut mitään perusteluja. Tai jos annoit, niin mä en ainakaan niitä nähnyt.
jos oikeasti tahdot muita ihmisiä auttaa.
ja tukee yrittäjiä. Vauraat veronmaksajat kykenevät auttamaan paremmin vähempiosaisia.
Ei ihme että kokoomuksen kannatus kasvaa, jos joku kuvittelee sen olevan paras puolue ajamaan asunnotomien asiaa. Näköjään hyvä mainostoimisto voi myydä mitä vaan kenelle vaan.
ja tukee yrittäjiä. Vauraat veronmaksajat kykenevät auttamaan paremmin vähempiosaisia.
Kukaan ei ole niin kitsas auttamaan kuin rikas kokoomuslainen.
Niinpä. Ette tietenkään kurjat!
Mitä te minun rahojen kimpussa oikein olette?
Jos haluat olla yksi rikas ja asua muurien ja piikkilankojen takana, muuta Brasiliaan.
Piraattipuolue? En todellakaan tiedä. Tuskin mitään puoluetta kiinnostaa syrjäytyneet ihmiset. Puolueet ylipäätään ovat menestyville ihmisille jotka ovat kiinni yhteiskunnassa.
Ihmisten pinnallisuus joka heijastuu myös puolueisiin. Ei ihme että osa väestöstä ei äänestä. Ei se auta mihinkään. Kukaan ei saa kattoa kodittomien päälle eikä kukaan kykene pysäyttämään syrjäytymistä.
Loppujen lopuksi nämä kodittomathan on osa puuttuvista äänistä.
Ehkä aihe on pelottava ja jokainen tiedostaa sisimmissään että itse voisi olla huono-onninen ja samassa jamassa. Aihe pelottaa ja siitä ei keskustella eli päätä pusikkoon vaan.
Ottakaa sisäfilettä ja juokaa viiniä.
Luota muhun.