Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette painostani?

Vierailija
27.05.2010 |

Olen siis 158cm pitkä ja painan 66kg eli painoindeksin mukaan ylipainoa olisi muutama kilo. Olen kuitenkin tyytyväinen ulkonäkööni ja sinut peilikuvan kanssa. Raskaaksituloa olisi tarkoitus alkaa yrittämään syksyllä, joten kysynkin kannattaisiko laihduttaa ennen sitä, ettei raskauden jälkeen olisi niin paljon. Ja paljonko yleensä tulee "väkisinkin" painoa raskauden aikana. En nyt mieti pelkästään ulkonäköä vaan haluan olla myös hyvässä kunnossa jotta jaksan lapsen kanssa. Tupakoinnin olen jo lopettanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riittää että olet itse itsesi kanssa sinut!!

älä liikaa kuuntele siis muita!!

ite 160cm ja 66kg kans! laihdutan kuitenkin sinne normipainon rajaan: 63kg! koska itse haluan!!

väkisinkin tulee raskaudesta kiloja...ööö...sanoisin että noin 10kg keskimäärin! mulle tullut aina noin 16kg!!

Vierailija
2/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli raskaudessa lisäpainoa 13 kg, mutta lähtivät melkein kaikki parissa viikossa kun maitoa tuli kuin pienestä pitäjästä. Tähän konstiin ei sitten tietenkään kannata luottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä pyrkiä normaalipainoon ja pitää yleiskunto kohtuullisen hyvänä. Auttaa jaksamaan vauvan kanssa.

Raskauden ajan painonnousu vaihtelee paljon ihmisestä riippuen, toisten paino ei nouse juuri ollenkaan, toisilla paljon. Suositeltavaa on, että mitä suurempi painoindeksi ennen raskautta on, sitä vähemmän painoa raskauden aikana kertyisi.

Asiasta ei tarvitse stressata, vaikka tulisit heti raskaaksi, voit liikkua normaalisti, syödä terveellisesti ja pitää painonnousun mahdollisimman pienenä. :)

Vierailija
4/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olet ihan normaalipainoinen.. se on niin monesta muustakin asiasta kiinni tuo mikä kenellekin on sopivaa ja kuinka paljon on lihata tai läskiä ym. vartalo joutuu tosi koville raskauden aikana joten älä nyt ainakaan laihduta kun yrität tulla raskaaksi..laihdutus on vartalolle aina stressitila joten huonontaa sitä raskautumista...

Vierailija
5/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe itseäni ylipainoisena, muut joskus huomauttelevat. Vähän niinkuin anorektikot näkevät itsensä lihavana peilissä niin minä näen itseni normaalina. Harrastan kyllä liikuntaa enkä ole mikään sohvaperuna, mutta rakastan myös ruokaa ja herkuttelua.

Lisäksi huolestuttaa sekin että mitä jos en jaksakkaan vauvan kanssa. Jos väsyn tai masennun tai jotain.. en tiedä kannattaako miettiä tuollaisia. Onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia ennen omaa lasta?

ap

Vierailija
6/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkaat itsestasi,niin ala murehdi. Painvastoin ole tyytyvainen siita, etta sinulla ei ole sita ikuista 5kg joka pitaisi laihduttaa, jotta olisit onnellisempi.

Omasta kunnosta ja jaksamisesta kannattaa tietenkin huolehtia, mutta sehan ei valttamatta tarkoita laihdutusta.

Vierailija
7/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tyytyväiseltä, eikä tuota ylipainoakaan juuri ole. Panosta terveellisiin elintapoihin ja kunnonkohotukseen, jos huolettaa. Siinä voi muutama kilo lähteäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä