Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä pidän todella omituisena naisia jotka

Vierailija
26.05.2010 |

haluavat aamusta iltaan olla vain ja ainoastaan lastensa ja miehensä kanssa. Kauppaankin pitää mennä aina yhdessä ja autolla ehdottomasti. Puheenaiheet liittyvät vain ja ainoastaan mieheen ja lapsiin + muihin sukulaisiin. Sitten joskus aina käydään uimahallissa ja Pirjo-tädin 70-vuotisjuhlilla. Mitkään naisten jutut ei kiinnosta ja aidot ystävyyssuhteet toisten naisten kanssa. Muidet lapset ovat tietenkin kakaroita ja omat lapset pikku kullannuppuja. Telkkaria katsotaan aamusta iltaan ja illan kohokohta ja koko perheen ruokahetki. Boring, sanon minä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ollaan erilaisia :) Se on rikkaus!

Vierailija
2/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on oikea naisen malli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piireissä sä ap oikein liikut?

Vierailija
4/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on oikea naisen malli?

vain suvunjatkamisen, miehen kyljessä kyhnäämisen ja paskavaipoista jauhamisen parissa. ap

Vierailija
5/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. naisten jutut. Siksi en jaksa missään kissanristiäisissä. Ihmiset kai luulee, että vietän aikaani vain perheen kanssa, mutta minulla on iso joukko tuttuja harrastuksen parissa, mikä ei liity tosiaankaan naisten juttuihin.

En vain halua sekoittaa näitä asioita keskenään, koska nää shoppailevat ja sisustusta harrastavat, viiniä ja salattia nauttivat naiset ei ymmärrä sitä.

Vierailija
6/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkea tärkeää jonkun toisen elämässä on!

Itse en ole ollut koskaan mikään menevä mimmi, vaan pikemminkin hieman introvertti kotona ja luonnossa viihtyjä. Luen paljon mm. oman erityisalani kirjallisuutta, fiktiota laidasta laitaan, liikun luonnossa ja pidän yhteyttä pieneen ystäväjoukkoon kyllä (+lisäksi tietenkin ns. perhetutut ja suvut). Ystävyyssuhteita vaalin mieluiten henkilökohtaisesti, en ole Facebookissakaan tästä syystä. Kotia/ taloa laitellessa aika kuluu mukavasti, samoin lasten harrastusympyröissä. Välillä on kiva päästä reissuun ulkomaille oman perheen kesken tai joskus harvoin miehen kanssa kahdestaan.

Vierailija
7/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista ihan totaalista miehen kyljessä kyhnäämistä, että edes kauppaan ei voi mennä yksin ja...ap.

Vierailija
8/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sukupolvessa heitä oli.

Eikä siinäkään mitään pahaa, en heitä väheksy.

Vierailija
9/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaama ihmislaji. Toisille kai riittää peruspullan pyörittäminen ilman suurempia vaatimuksia elämässä. Riittää kun saa tehdä ruokaa ja siivota, ja mielenkiinto pyörii VAIN omissa lapsissa ja ehkä miehessä. Itse en ymmärrä, olisin vastaavassa tilanteessa itsemurhan partaalla. Mitä sitten kun lapset ovat aikuisia? Mitä jos mies lähtee?

Vierailija
10/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten haluavat miehen kantamaan tavaroita kaupasta.

Ihmeellistä on toisaalta se, että suomalainen av.mamma haluaa osoittaa itsenäisyyttään käymällä kaupassa yksin ja raahaamalla sen seitsämän ruokakassia itse itsenäisesti autoon.

Vierailija
11/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaama ihmislaji. Toisille kai riittää peruspullan pyörittäminen ilman suurempia vaatimuksia elämässä. Riittää kun saa tehdä ruokaa ja siivota, ja mielenkiinto pyörii VAIN omissa lapsissa ja ehkä miehessä. Itse en ymmärrä, olisin vastaavassa tilanteessa itsemurhan partaalla. Mitä sitten kun lapset ovat aikuisia? Mitä jos mies lähtee?

Oma äitinikin oli tuollainen, löysi vertaisryhmänsä kyllä. Mitä pahaa tuossa on? Ihan oikeasti?

Vierailija
12/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten haluavat miehen kantamaan tavaroita kaupasta. Ihmeellistä on toisaalta se, että suomalainen av.mamma haluaa osoittaa itsenäisyyttään käymällä kaupassa yksin ja raahaamalla sen seitsämän ruokakassia itse itsenäisesti autoon.

Ja eikö nyt vaikka seitsemää ruokakassia voisi niillä ostoskärryillä viedä autoon ja sitten palauttaa se kärry? Ei joku avuton pikku rouva tietenkään voi mennä kantamaan sellaista määrää tavaraa kun voisi vaikka luu katketa tai ihmiset voisivat vaikka luulla, että avioero on tulossa...ap

Vierailija
13/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmeen usein se on miehellä, hankala ilman sitä kaupassa 16 km päässä käydä.

Vierailija
14/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotona useamman vuoden ja ystäväpiirini koostuu oikeastaan vain äiti-ihmisistä, mutta silti en ole koskaan törmännyt moiseen.

Vierailija
15/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koe sen olevan mitenkään miehen kyljessä kiinni nyhjäämistä. :) Ennemminkin olen iloinen, että mun mies on mukana arjen pyörittämisessä ja kantamassa kauppakasseja eikä se kaupassa käynti ole yksinomaan mun velvollisuus.

Vierailija
16/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liukuhihnaltakin ostosten pakkaaminen sujuu mukavan nopeaan kun on mies mukana.

Kyse ei ole siitä etteikö voisi kaupassa käydä ihan yksinkin vaan siitä, että viikon ruuat saa nopeammin kun on 2 ihmistä.

Vierailija
17/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt vaan kätevästi yhdistänyt eri ihmisistä sopivia ominaisuuksia yhteen ja luonut siten ihmistyypin, jota ei todellisuudessa esiinny lainkaan.

Vierailija
18/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereihinsa, joilla on jo lapsia, koska heistä ei saa enää spontaania ryyppyseuraa.

Ap on nyt vaan kätevästi yhdistänyt eri ihmisistä sopivia ominaisuuksia yhteen ja luonut siten ihmistyypin, jota ei todellisuudessa esiinny lainkaan.

Vierailija
19/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenäisyydenosoitus:)

tai muuten haluavat miehen kantamaan tavaroita kaupasta. Ihmeellistä on toisaalta se, että suomalainen av.mamma haluaa osoittaa itsenäisyyttään käymällä kaupassa yksin ja raahaamalla sen seitsämän ruokakassia itse itsenäisesti autoon.

Ja eikö nyt vaikka seitsemää ruokakassia voisi niillä ostoskärryillä viedä autoon ja sitten palauttaa se kärry? Ei joku avuton pikku rouva tietenkään voi mennä kantamaan sellaista määrää tavaraa kun voisi vaikka luu katketa tai ihmiset voisivat vaikka luulla, että avioero on tulossa...ap

Vierailija
20/21 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liukuhihnaltakin ostosten pakkaaminen sujuu mukavan nopeaan kun on mies mukana.

Kyse ei ole siitä etteikö voisi kaupassa käydä ihan yksinkin vaan siitä, että viikon ruuat saa nopeammin kun on 2 ihmistä.

perhekin on yhteinen.

Miksi naisen pitäisi työpäivän jälkeen lähteä vielä yksin ruokakauppaan. Tai tuhlata yksin viikonloppu ruokakauppaan. Näppärämpää ja nopeampaa käydä yhdessä.

Ap on kai alistettu nainen kun joutuu yksin käymään kaupassa, eikä saa miestä kaveriksi kantamaan tavaroita ja pakkaamaan niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi