Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarin henkilökunnalle kakku lahjaksi!?!

Vierailija
26.05.2010 |

Onko ihan hullu idea tehdä eskarin henkilökunnalle kakku lahjaksi?!? Taas olis nimittäin se aika, että pitäs ostaa opettajalle, avustajille yms. kevätlahjat. Ajattelin, että jos tekisin huomiseksi hyytelökakun ja veisin sen eskariin. Saisivat porukalla syödä päivän kahvitaukojen aikana...miltä kuulostaa? Kertokaa mielipiteitä...täällä varmaan paikalla päiväkotien henkilökuntaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteivät allergiset jää ilman

Vierailija
2/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pohdin mitä veisin päiväkodin henkilökunnalla, kun lapsemme kuukauden kulutta lopettavat kokonaan ko. päiväkodissa. Olen miettinyt tuota kakkua kahvihuoneessen ja sitten lasten ryhmälle vielä jotain pientä kivaa.

Ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sen vie hyvissä ajoin, niin ei ole vielä alkanut se mahdollinen "kakkuruuhka". Tiedän, että jotkut muutkin tekee näin, ainakin joulun seutuna, ja sit voi olla monta kakkua yhtäaikaa.

Ja muistathan osoittaa sen koko henkilökunnalle! =0)

Vierailija
4/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eskarilainen vei just aamulla täytekakun kiitokseksi eskarin tädeille :)

Vierailija
5/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus itsekin vienyt.

Vierailija
6/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eskarilainen vei just aamulla täytekakun kiitokseksi eskarin tädeille :)

Vierailija
7/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin tyttö vie kakun, mutta ostamme sen leipomosta. Vaikka itse olen kondiittori niin kaikki ei pidä, että viedään itse tehtyä.

Vierailija
8/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetehtyä leivonnaista. En tiedä johtuuko tämä siitä että ryhmässä on mm. diabeetikko. Harmitti suuresti, kun oisin synttäreille tehnyt kakun mutta ei saanut.

Mutta minusta kakun vieminen on hyvä idea muuten.

Vierailija
9/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen teet, niin muista päivittää koko henkilökunnan allergiat. Yhteiseen pöytään tollaset aina menee.

Vierailija
10/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syömiset kun jaetaan ja osalla allergioita jne., eikä takuuta kylmäketjustakaan ole aina.

Vierailija
11/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viskaamaan roskikseen. Sitäpaitsi, vanhemmille tulee yleensä yhtäaikaa nämä tällaset ideat ja eihän sellasta määrää kukaan syö: jo 2 kakkua kerralla on liikaa ja kohta ei edes enää uskalla jos on edes säilytetty.

Onko ihan hullu idea tehdä eskarin henkilökunnalle kakku lahjaksi?!? Taas olis nimittäin se aika, että pitäs ostaa opettajalle, avustajille yms. kevätlahjat. Ajattelin, että jos tekisin huomiseksi hyytelökakun ja veisin sen eskariin. Saisivat porukalla syödä päivän kahvitaukojen aikana...miltä kuulostaa? Kertokaa mielipiteitä...täällä varmaan paikalla päiväkotien henkilökuntaa!

Vierailija
12/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetehtyä leivonnaista. En tiedä johtuuko tämä siitä että ryhmässä on mm. diabeetikko. Harmitti suuresti, kun oisin synttäreille tehnyt kakun mutta ei saanut.

Mutta minusta kakun vieminen on hyvä idea muuten.

Itsetehtyä ei saa viedä, eikä avattuja pakkauksia keksejä, ei myöskään irtokarkkeja, ilman päällisiä, hygieniasyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi