Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa tätä kotona oloa

Vierailija
26.05.2010 |

Olin työtön ennen lapsen saantia nyt 2v kotiäitinä. Mies ei tajua kuinka kyllästynyt olen kotona oloon. Aloitin kyllä opiskelut lapsen ollessa 4kk ja vielä 1v jäljellä mutta kun en saanut edes harjoittelupaikkaa joka pakollinen että valmistun. Mies ei tajua etten viihdy kotiäitinä en yhtään. Hänestä pitäisi olla onnellinen kun saan ilmaiseksi asumisen, vaatteet ja ruuan tosin kotihoidontuki ja lapsilisä tulee yhteiselle tilille. Milloinkaan ei ole halveksinut minun kotona oloa, mutta anoppi lienee siihen kyllästynyt ollut itse 40v työelämässä eikä ollut ikinä kotiäitinä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaista missä ei tarvita harjoittelupaikkaa tms.

Ihan mikä tahansa on hyödyksi/avuksi. Uusi kieli, atk-taitoja jne.

Saat keskittyä johonkin muuhunkin ja pääset eteenpäin.

Anopin mielipiteet voit vetää vessasta alas. Hän ei kuulu perheeseesi.

Vierailija
2/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vaan tarvitaan se harjoittelupaikka, en voi koko elämääni kotona lusmuilla tai sitten minun on erottava koska en halua että mies joutuu koko elämänsä mua elättämään, ei olisi oikein häntä kohtaan. Vaikka positiivisesti suhtautuu kotona oloon niin haluaa kuitenkin että mulla jokupäivä ammatti ja pystyn osallistumaan perheen elatukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ei vaan löydy vaikka olen jokapaikasta kysynyt.

Vierailija
4/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet siten, että laitat kaikkiin avoimiin merkonomikoulutusta edellyttäviin paikkoihin hakemuksen.

Sen lisäksi laitat ns. "markkinointikirjeen" kotipaikkakuntaasi lähellä oleviin firmoihin. Siis hakemus, jossa etsit harjoittelupaikkaa. Vaikka ei ole avoinna/haettavissa mitään.

Mä sain 1. työpaikkani valmistumiseni jälkeen kun olin laittanut yhteensä 74 haekmusta.

Vierailija
5/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin tilitoimistoihin ja kaikkiin mahdolliseen olen hakemukset laittanut mutta ei niin ei. Mieheni ei suostu muuttamaan vaikka voisi olla ihan fiksua muuttaa.

Vierailija
6/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen suorittaa muualla?

Vierailija
7/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä aikana on 5 näyttöä. Ahdistaa pirusti tämä asia ja mies ei suostu keskustelemaan kaikki kuulemma järjestyy ei ota tosissaan etten valmistu ja jos en valmistu niin en tiedä mitä tehdä. En tosiaan halua olla mieheni elätti.

Vierailija
8/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö harjoittelun olla palkallinen? Saisitkö työkkäristä jotain tukea jonka turvin pääsisit harjoittelijaksi vaikka vähän pienemmällä rahalla?

Vierailija
9/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot siellä ja lapsi isällään ja päivähoidossa. Puoli vuotta kyllä kestää.

Vierailija
10/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät silti halua ottaa töihin vaikka ilmaiseksi saisivat koska harjoittelija vie aikaa kun häntä on opetettava. Mies ei suostu että menisin tilipäisesti muualle harjoittelemaan, ei olisi varaa vuokrata asuntoa eroamalla voisin tietysti muuttaa minne haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi