Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiloklubi, Jos päivittäinen kalorimäärä ei täyty niin vedättekö

Vierailija
25.05.2010 |

pakolla sen täyteen esim. syömällä leipää, kasviksia, pähkinöitä tms. vai jätättekö suosiolla vajaaksi?

Ymmärrän ettei ole hyväksi joka päivä jättää vajaaksi mutta senhän voi ottaa takaisin vaikkapa seuraavina päivinä, vai voiko?

Mulla jäi tänään kokonaiskalorimäärä todella paljon alle suositusten mutta en kyllä ala nyt popsimaan pähkinöitä saadakseni täyden kalorimäärän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon kalorit ja siten "tasaamaan" eri päivien vajeet ja liiat.

Vierailija
2/8 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä vedän ihan onnessani 800 kalorin vajauksella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä vedän ihan onnessani 800 kalorin vajauksella :D

Vierailija
4/8 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä vedän ihan onnessani 800 kalorin vajauksella :D[/i

Vierailija
5/8 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukka alle 700 kcal. Suositus olisi 1660 kcal.

Vaje johtuu siitä, etten ehtinyt päivällä syömään kuin pari omenaa. Äsken vedin jätti-ison salaatin kera savusiian mutta näin alhaiseksi jäi silti päivän saldo.

Tiedän jumistus- ja säästöliekkivaaran mutta kai nyt välillä voi jättää näinkin paljon alle suosituksen.

ap

Vierailija
6/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku pallero on punaisella niin sen pyrin saamaan vireäksi jos vajetta on. Jos kaikki on vihreää niin vaje saa olla mitä vaan

Vierailija
7/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuitenkin syönyt sinä päivänä pari ateriaa niin en varta vasten ala syödä kaikkia kaloreita. usein kuitenkin rasvapallo on punainen tai keltainen niin pähkinät auttavat siihen..

Vierailija
8/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos liikutte myös, saatte aineenvaihdunnan hidastumaan tuolla vajaalla ololla. muutaman päivän ei haittaa tietenkään mutta pidemmän päälle liian suuri kalorivajaus yleensä johtaa ahmimiseen ja repsahdukseen. tasapainon ylläpito siinä juuri vaikeaa on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän