Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pärjääkö 40 eurolla

Vierailija
25.05.2010 |

3 viikkoa. Lapsi on isällään viikot ja viikonloput luonani tämän rahatilanteen takia. Itse syön lpunaan töissä arkipäivisin, illalla en paljoa tarvitse.

kotoa löytyy kananmunia ja perunaa melko runsaasti, pastaa tonnikalaa ym. kuiva-aineksia jonkin verran, ei mainittavasti.

luuletteko, että selviäisin tästä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat lisäksi maitotuotteita, jauhoja, kauraryynejä ja edullisia kasviksia esim. porkkanoita, sipuleita jne. ja teet niistä sapuskaa. Munakasta, laatikoita, keittoja, leipää jne.

Vierailija
2/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en paljoa tarvitse, reissumies, jonka välissä paistettu muna ja juustoviipale riittää iltaruuaksi mainiosti. kyytipojaksi vaikka teetä, jota kaapissa toistaiseksi on.

enemmän mietityttää kasvavan lapsen ruoka. hän syö paljon ja kasvaa paljon, joten tarvitsee myös hyvää ruokaa. suo 3-4 lautasellista lämmintä ruokaa päivässä + muut ruuat, joten se tässä huolestuttaa.

jauhelihasta saa tietenkin vaikka makaronilaatikon, josta lapsi syö viikonlopun, lisäksi ruisleipää ja munia.

pakkohan tästä on selvitä, ja ensi kuussa menee jo paremmin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkkihernekeittoa ja pellillinen pannukakkua (lähinnä lastasi ajatellen). halpa ja ihan hyvä ruoka juuri tuon jälkiruuan takia. yleensä nuo pannarin kuiva aineet löytyy kaapista.

Vierailija
4/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat halpoja ja täyttävät mahaa. Voit myös tehdä sämpylöitä ja pullaa pakkaseen. Onko sulla pakastemarjoja? Kiisseli syntyy tosi halvalla, jos niitä on.

Vierailija
5/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä käydä mahdollisimman myöhään kaupassa, jos sieltä löytyis puoleen hintaan -tuotteita...

Äläkä vaan tuhlaa vähiä rahojasi leipään, vaan tee leivät itse!!! Sämpylät ja pikkupullat ovat tosi hyviä ja helppoja ja edullisia tehdä itse.

Vierailija
6/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat halpoja ja täyttävät mahaa. Voit myös tehdä sämpylöitä ja pullaa pakkaseen. Onko sulla pakastemarjoja? Kiisseli syntyy tosi halvalla, jos niitä on.

Vierailija
7/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä saa ison satsin. Ostat kuivattuja herneitä ja liotat yön yli, lisäät sipulin. Jos ei ole varmaa laittaa sinne jauhelihaa tms lihaa niin pilko pari porkkanaa, kasvishernekeitto on sitäpaitsi trendikästä:)

Vierailija
8/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,20€ joten silläkin pärjää pitkälle....

Vierailija
9/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kiisseliä ja pullaa? ne kai voisi jättää tekemättä

-Siksi, että jos on pakastemarjoja, niin perunajauhoilla saa tehtyä halvalla keittoa, taikka kiisseliä puuron reuraksi tai välipalaksi.

Ja pullaa siksi, että kyllä kolmen viikon aikana jokainen tarvitsee herkutteluhetkiäkin!

Vierailija
10/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 e kyllä minulla menisi lasten kanssa jo viikonlopussa...

Vierailija
11/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viikonloppuna on kiva herkutellakin, pullanleipominen käy kivasta yhteisestä ohjelmanumerostakin jos ei pysty vaikka viemään lasta uimaan tms maksullista. PUllataikina syntyy vähistä aineksista, sen voi tehdä jopa veteen jos ei raaski uhrata pennosia maitoon. Jos lapsi syö monta lautasellista ruokaa, pulla ainakin on täyttävä herkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä