Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja hakkui tyttöä 13, lihavaksi ov

Vierailija
25.05.2010 |

Koulun Rehtori ja yläluokkien ope oli huomauttanut tytölle ruokailussa että "älä ota noin paljon ruokaa, tai ensi vuonna saat tulla kierien kouluun!" Opettaja ei vanhemman puhuttelusta huolimatta pyytänyt tytöltä anteeksi. vaan vähätteli tapahtunutta.

onko teistä hyväksyttävää?

mihin voi opettajasta valittaa? auttaako

?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen on jo täysi-ikäinen, aina ollut hoikka ja tulee varmaan aina olemaan. Neljännellä luokalla opettaja kiinnitti tytön painoon aivan liian paljon huomiota. Tyttö on aina ollut terve. Kutsui meidän palaveriin kouluun missä oli opettaja itse, kouluhoitaja ja rehtori? Siinä sitten juteltiin mitä tyttö syö ja "voi kauheeta kun se on niin laiha". Mun mielestä se oli törkeetä. Tyttö söi ja syö edelleen ihan normaalisti, minäkin olen hoikka, on siis äitiinsä tullut. Mä kerron heille että lapsi syö kyllä ja paljon syökin. Kun eivät mitään muuta keksineet niin käskivät ostamaan lapselle punaista maitoa, sillähän se paino nousee!? Lapsi oli siis hoikka, mutta ei ollut pituuttakaan paljon, oli ja on pieni kokoinen, mutta ei mikään luuranko, ei kylkiluut paista jne. Todella törkeää että koulu rupeaa tekemään lapsesta suunnilleen jotain syömishäiriöstä, että ihan kokoonnutaan rehtoria myöten toisen ja terveen lapsen painoa pohtimaan. Jos mä olisin ap, niin ottaisin yhteyttä kouluun ja tekisin selväksi että antaa olla viimeinen kerta kun sieltä tulee mitään herjaa lapsen painosta.

Jos lapsellesi olisi kehittynyt syömishäiriö, niin sitten varmaan vauhkoaisit täällä, ettei koulukaan kertonut, että lapsi ei syö kouluruokailussa...

Mun lapsella ei todellakaan ollut syömishäiriötä eikä ole.

Vierailija
22/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä keittiöhenkilökunta huomauttaa, jos joku rohmuaa niin paljon ettei muille riitä.

Sitten on aina näitä lapsia, jotka ottaisivat lautasen täyteen niitä kalapuikkoja, makkaroita yms. mutta lautaselle ei mahdukaan yhtään muusia tai makaroonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestini sisältöä, etkä ilmeisesti myöskään sitä, että tyttösi kertoma ei välttämättä ole koko totuus. Usein yhteydestään irrotetut lausahdukset kuulostavat hulluilta, jos ei koko tilannetta olla kuultu / nähty. Ja joskus teineillä on taipumus nähdä asiat aina negatiiviselta kantilta tyyliin: "opettaja kosketti olkapäähän eli on joku pedofiili-homo". Tässäkin on voinut olla kyse jostain ihan hyväntahtoisesta vitsistä, johon toi "kieriminen" viittaa. Jos tyttösi on hoikka, niin ehkä silloin ei tosiaan tule edes mieleen, että tuollainen juttu voisi olla loukkaus. Periaatteessa voisin itsekin kuvitella heittäväni jollekin hoikalle, että "hei, älä nyt ihmeessä ota toista kalapuikkoa, ettet tuu sitten kierien kouluun huomenna". Okei, toki tökerö esimerkki, mutta siis pointti ehkä tuli jollekin selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme