Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun lapsi pussaa, pitää äidin kääntää pää pois

Vierailija
23.05.2010 |

ja aiheuttaa lapselle torjutuksi tulemisen tunne, johon kyllä tottuu

Kariesbakteeri on kuitenkin niin rankka juttu ja hammaslääkärin hoidot niin rankkoja että psykiatrin hoito ei ole siihen verrattuna mitään sitten aikuisena

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutkin lapselle rakkaat ihmiset!!!

Vierailija
2/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole naamassa muuta aluetta kuin pelkkä suu :O

Pelottavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa...

Se on ihmiselle luontainen tapa osoittaa kiintymystä.

Vaikka sun hammaslekuri väittäisi mitä niin se fakta ei poistu ihan yks kaks.

No, ehkä sun lapset sitten jo osaa vältellä puusailua

Vierailija
4/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pari-kolmevuotias tulee ja ottaa poskista kiinni ja muiskauttaa märän pusun keskelle suuta

Mut kieltää pitää, ei voi mitään :(

Vierailija
5/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntää vain pikkaisen ja pussata lasta itsekin poskelle?

Vierailija
6/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiheuttaa lapselle torjutuksi tulemisen tunne, johon kyllä tottuu

Kariesbakteeri on kuitenkin niin rankka juttu ja hammaslääkärin hoidot niin rankkoja että psykiatrin hoito ei ole siihen verrattuna mitään sitten aikuisena

voi possata, ei sitä nyt puolivuotiaan kanssa tarvitse imutella.

Vierailija
7/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on pienestä pitäen pussailleet poskille. Kuten minäkin heitä. Tai vaikka niskaan, mahaan, otsalle jne... Aatella, että on muitakin paikkoja kuin vain suu! Ihmeellistä!

Suulle pussailu on sitten vanhempien välinen juttu, eikä lapsilla ole ollut vaikeuksia ymmärtää tätä.

Pelottavaa...

Se on ihmiselle luontainen tapa osoittaa kiintymystä.

Vaikka sun hammaslekuri väittäisi mitä niin se fakta ei poistu ihan yks kaks.

No, ehkä sun lapset sitten jo osaa vältellä puusailua

Vierailija
8/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo ettei karies tartu kevyestä suukottelusta suulle. Eikä kukaan selväjärkinen sen kapsen kanssa imuttele kuten joku tässä ehdotti.

Vierailija
9/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä olisi voinut välttää kariesbakteerin. Nyt sitä sitten riittääkin ja legot ihan paskana. Kyllä ne vaan on ikäviä ne hammaslääkärikäynnit, kun hampaat hajoilee käsiin tämän tuosta, vaikka kuinka hoitaisi. Itse en toimi yhtä tyhmästi lapsieni kanssa.

Vierailija
10/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi tullut mieleenkään suukottaa lasta suulle. En ollut tottunut siihen itse lapsena, eivätkä omatkaan lapseni ole siihen tottuneet.

Vierailija
11/19 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ksylitolia aina syötyäsi.Siis kunnon 100% tavaraa.

Vain harvoille tulee niin paha määrä tuota bakteeria,etä hampaat mätänee hoidosta huolimatta.Useimmille tulee vähän reikiä,jos hoitaa hyvin.Siis reikä silloin,toinen tällöin tai ei ollenakan reikiä.riippuu bakteerin määrästä ja hoidon laadusta.

Vierailija
12/19 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta suoraan suulle. Silti mun parivuotias tykkää eniten maailmassa muiskauttaa mulle märän pusun suoraan suulle. Mä en ehtis väistää vaikka yrittäisinkin - mutta en yritä. :) Jos karies tarttuu mun suljetun suun kautta lapseen noista harvoista suukotteluista, niin sitten tarttuu. Elämässä on suurempiakin ongelmia.

Vierailija
13/19 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä olisi voinut välttää kariesbakteerin. Nyt sitä sitten riittääkin ja legot ihan paskana. Kyllä ne vaan on ikäviä ne hammaslääkärikäynnit, kun hampaat hajoilee käsiin tämän tuosta, vaikka kuinka hoitaisi. Itse en toimi yhtä tyhmästi lapsieni kanssa.

vaikka kariesbakteeri olisikin.

Vierailija
14/19 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartu kaikki muutkin nuha yms. bakteerit.

ja tämä on jo toinen aloitus kahden päivän sisällä. onko sama ap?

Vierailija
15/19 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäni olen jauhanut purkkaa ja siirtynyt heti täysksylitoliin, kun sellainen tuli markkinoille. Testissä löytyi erittäin runsaasti bakteeria, ja sen lisäksi mulla on "perintönä" huono (=ihan valkoinen) hammasluu. Enää ei niinkään uusia reikiä tule ainakaan uusiin paikkoihin, mutta esim. vanhojen paikkojen alle kyllä ja vanhat paikat lohkeilee. Pari hammasta juurihoidettu, joista toinen jouduttiin lopulta poistamaan, kun juureen tuli 10 vuotta myöhemmin tulehdus ja puolet hampaasta lohkesi muutenkin.

Vierailija
17/19 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se karies huulilta tartu ja en halua uskoa, että joku vetää jotain kielareita lapsensa kanssa :|

Mutta meilläkään ei pussailla huulille, poski tai otsa on ihan sopiva.

Vierailija
18/19 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karies- ja psyykehoidot on molemmat rankkoja, mutta kyllä se pahempi on kun päässä viiraa. Lähipiirissä liikaa näitä... sukulainen ihmeissään tälläkin hetkellä, puolison vihassa unohtuu lasten hyvinvointi etenkin henkisesti, takana vaikeaa masennusta kaksisuuntainen mielialahäiriö. Löytyyskitsoja ja muuta, olisipa normaali "Kariessuku."

Vierailija
19/19 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti pussaa tyttöä varmaan tulee lespo, tai jos poikaa pyllylle niin Homo takuulla.

Saati sit isä poikaa suulle poskelle täys Homo.

Ooteko muuten huomannu suomi on jo yhtö sivistynyt valtio kuin Ameriikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme