Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks mua ärsyttää miellyttämisenhaluiset ihmiset?

Vierailija
23.05.2010 |

Sellaiset, jotka pokkuroivat joka suuntaan, olevat aina mielin kielin jne. Anoppini on tällainen, oikein säälittää kun yrittää niiiiin miellyttää lapsiaan (rahalla, ruualla...), myös pari kaveria on tällaisia.

En keksi, miksi tämä ärsyttää minua niin paljon. Kohtalontovereita tai selityksiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä se ei kyllä ärsytä.

Vierailija
2/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä sönkötöt

)tää on kin kivaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot yhdenkin kerran vastaan, olet vihollinen. Jos yrität pitää suun supussa, olet liian miellyttämisenhaluinen. Voihan nenä!

Ap, opettele hyväksymään toiset ihmiset ihan sellaisenaan.

Vierailija
4/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mua taas ärsyttää, jos mennään kylään, ja siellä on tarjottavana jotain kaupan vohvelikeksiä ja mehua eikä muuta. Että kun panostus on nolla, niin jää siitä huono fiilis. Eihän kyläillessä syömiset oo tärkein juttu, mutta jos ei oikein mitään saa suuhunsa, niin normaalilla ihmisellä tulee jo vähän nälkä.

Mä tykkään vieraanvaraisuudesta.

Vierailija
5/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ruokakassillista tai muuta sellaista, vaikka meillä ei ole puutetta rahasta, vaan pikemminkin hänellä. Siis ihan epätoivoisena sitä kassiaan yrittää tunkea mukaan. Musta toi on tosi kiusallista, ja tuntuu, että yrittää "ostaa" ruualla sen, että tullaan toistekin eikä vaan hylättäisi häntä. Muuten anoppi on mukava, mutta tuollainen käytös on luotaantyöntävää...

ap

Vierailija
6/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että anoppisi on vähän vanhempi henkilö.

Kyseessä ei ole mikään miellyttämisyritys, vaan tapa osoittaa rakkautta. Että kun silloin opiskelijana lapsi läksi pesästä, niin jos ei muuta ollut antaa, niin ainakin ruokaa. Mikä tuossa on matelua?

Vierailija
7/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi sinulla ei ole käytöstapoja.

Ihan normaali, sivistynyt tapa on antaa ruokaa, antaa matkaevästä, kokkailla vieraille jne.

Vanhemmilla, sivistyneistä kodeista tuleilla ihmisillä (niin duunareilla kuin akateemisillakin) on tapana osoittaa vieraanvaraisuutta. Se on KOHTELIASTA eikä suinkaan luotaantyöntävää.

Millaisista oloista olet lähtöisin, ap? Miksi sinua nolottaa tai hävettää kun joku antaa sinulle jotakin? Oletko itsekin sellainen että pihistelet tai ajattelet, että lahjan vasaanottamisessaon jotain noloa?

Vierailija
8/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi, nuo ovat varmastikin osoitus välittämisestä.

Sun kaltaiset todella epäkiitolliset ämmät ottavat minua päähän täällä av:lla. Ja livenäkin kyllä! Vai että on oikein ärsyttävän miellyttämisenhaluista jos joku tahtoo olla kiva ja korrekti toisille eli esimerkiksi miettii sanomisiaan, ei halua loukata toisia tahallaan, tarjoaa joskus omastaan. Huokaus. No, sulla ei ole oikeita ongelmia selvästikään ja olet ikävä ihminen. Siinä mun selitys sulle!

Sä oot varmaan niitä "ihanan rehellisiä" jotka eivät kursaile koskaan sanoa vaikkapa että sulla on hei ruma vaate/meikki/tukka... Kun sä nyt vaan oot niin ihanan rehellinen ja ei-miellyttämisenhaluinen. Se ei ole kovin ihanaa.