Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis hä? eikö imettäessä saakaan kutistua takas omiin mittoihin??

Vierailija
23.05.2010 |

Etsin tuossa tietoa imetysajan painonhallinnasta ja useessa paikassa sanottiin ettei imettäessä saa laihduttaa, vaikuttaa mm maidontuloon ja myrkkyjen erittymiseen maitoon. Mä ku nimenomaan luulin, että imettäessä kutistuu helposti takasin omiin mittoihin vaan pitääkö mun nyt sitten jatkaa pullanmussutusta ja sohvalla makoilua eikä palata normaaliin elämään? Olin jo jättäny lisättyä sokeria sisältävät ruuat ja herkut sekä vehnän pois ja lisänny kasvisten osuutta ruokavaliossa.

Mitenkä sitten liikkuminen? Vain vaunulenkit sallittu? Eikö saa mennä salille tekeen lihastreeniä? Jumpat ja aerobikit ei ole mun juttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaminen on nou nou. Itsekin palasin salitreenien pariin esikoisen ollessa 4kk.

Vierailija
2/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. noin puoli kiloa viikossa. Mutta unohda kaikki äärimmäiset dieetit. Ja liikkuakkin saa ihan niin paljon kuin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan puolikiloa viikossa lähti ja sai syödä niin paljon kuin halusi mitä halusi.

ja vauva kasvoi puoli kiloa viikossa samalla=)

Vierailija
4/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan vain karkit ja herkut kasviksiin ja hedelmiin tyyliin vähän katsoa mitä suuhuni pistän ja liikunnassa palata normaaliin (viimeset kaks raskauskuukautta piti vain olla lääkärin määräyksestä), joka on raskaampaa kuin vaunulenkit, lähempänä kunnon punttisalitreeniä. Elämäntapa kun on muutenkin liikunnallinen ja eläväinen.

Kiloja ei onneksi ole pudotettavana kuin viisi. Säikähdin vaan kun tuolla peloteltiin maidontulon loppumisella ja myrkkyjen erittymisellä äidinmaitoon. Olen myös kuullut että hikiliikunta tekee maidosta pahaa ja saa vauvan hylkimään rintaa? Mutta ilmeisesti voin kuitenkin jatkaa tällä maltillisella painonpudotustyylillä?

Vierailija
5/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan paino putosi itsestään imetysaikana noin -10 kg alle normaalipainon.Maitoa riitti hyvin yli vuoden imetykseen.

Vierailija
6/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosiaan maailman helpoin laihdutustapa, lapsi tissille ja itse sai vetää herkkuja kaksin käsin. Paino vain putosi ja vauva kasvoi.

Vierailija
7/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehosta laihtuessa voisi niitä rasvoihin varastoituneita myrkkyjä lähteä liikkeelle, niin samoin karkkien lisä aineet saattavat joutua maitoon.

Aika helposti silti laihtuu imettämällä. Alkuun nopeammin ja sitten aika hitaasti. Ei tosiaan kannata kiirehtiä, mutta terveellisesti syöminen tuskin koskaan on kiellettyä:-)

Vierailija
8/8 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta tarkoituksella. Imettäessä monet laihtuvat helposti vaikka söisivät paljon. Se ei ehkä näy ihan heti, joten jos vauva on vielä pieni ei painosta kannata panikoida.5 kg voi lähteä todella nopeasti. Itse laihduin liikaa, siksi varoittelen. Imettäessä täytyy syödä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme