Kamalaa pätemistä täällä. Meillä on paremmin kun teillä
mä olen parempi äiti kun teen näin, susta ei ole mihinkään.. No, huvinsa kullakin.
Kommentit (8)
Heillä kun ei ole lapset niin tottuneet possun sisäfileeseen tai Norjan loheen.
muut vaan koittaa puolustaa lapsiraukkoja ap:n säälimiseltä ja tuomiolta... nyyh..
Akateeminen koulutus luo valmiuksia syvälliseen ajatteluun ja pohdiskeluun. Duunarikoulutus vain asunnoilla ja autojen vuosimalleilla leventelyyn.
itseämme verrata ja tuntea alemmuutta jos noita supermammoja ei olisi? :D
Täällähän on moneen kertaan todettu, että tulot eivät ole monellakaan akateemisella erikoiden korkeat tai edes hyvät ja toisaalta monet duunarit tienaavat hyvin. Viitseliäisyyttä kokkaaminen vaatii.
Lisäksi duunareilla on lyhyempi koulutus ja akateemiset kitkuttavat vuosia opintotuella ja kesätöissä, joten akateemisen päästessä työelämään duunari on jo useamman vuoden maksanut asuntolainaa.
eikä se korkeakoultutkinto auta siinä asiassa. Sitä joko on tai ei ole sitä ei koulussa opita.
eikä se korkeakoultutkinto auta siinä asiassa. Sitä joko on tai ei ole sitä ei koulussa opita.
vuosimalleista. Ei tietoakaan sydämen sivistyksestä, ja samaa olen havainnut muissakin duunareissa. Vähän tuppaa olemaan niin, että kun duunari pääsee rahoihin käsiksi, niin sitten leveillään niin ettei mitään rajaa.
Kaikki tavat ja tottumukset nyt vaan eivät ole yhtä hyviä.