Päivän mässäykset, pistäkää paremmaksi!
Tänään olen syönyt:
Aamulla 2 paahtoleipää voimariinilla, juustolla, kinkulla ja mozzarellalla, 4 itse tehtyä muffinssia. Päivällä seisovassa pöydässä 2 lautasellista kylmiä kaloja ja lihoja, pääruuaksi samoin kaksi kukkurallista lautasellista lihapullia, ranskalaisia, possunpaistia yms. Jälkkäriksi pallo irtojätskiä. Vähän sulattelua ja iltapalaksi vielä 4 muffinssia, jotka huuhtelin alas vajaalla litralla sokerikokista. Ja ai niin, puoli pussia Raffeleita dippikastikkeella meni myös. Tekis mieli vielä vähän muffinssia, mutta ehkä odotan aamiaiselle.
Kommentit (7)
Tänään olen syönyt:
Aamulla 2 paahtoleipää voimariinilla, juustolla, kinkulla ja mozzarellalla, 4 itse tehtyä muffinssia. Päivällä seisovassa pöydässä 2 lautasellista kylmiä kaloja ja lihoja, pääruuaksi samoin kaksi kukkurallista lautasellista lihapullia, ranskalaisia, possunpaistia yms. Jälkkäriksi pallo irtojätskiä. Vähän sulattelua ja iltapalaksi vielä 4 muffinssia, jotka huuhtelin alas vajaalla litralla sokerikokista. Ja ai niin, puoli pussia Raffeleita dippikastikkeella meni myös. Tekis mieli vielä vähän muffinssia, mutta ehkä odotan aamiaiselle.
kun heräsin (iltapäivää jo tosin) patongin, tomaatilla, kurkulla ja juustolla, ei levitteitä kun miesystävä ei niitä käytä ollenkaan. Sitten kaksi Billy's pannupizzapalasta, neljä (siis NELJÄ!) magnum jäätelöpuikkoa, ja töihin kun menin söin yhden tuplajuustohampurilaisen (oli kyllä jo tämän vuorokauden puolella...). Nyt on jo hirveä nälkä ja syön varmaan kalapuikkoja ja pari neekerinpusua ;)
Juomaksi mennyt rasvatonta maitoa ja ehkä litra cola zeroa töissä...
Coca-colaa, kahvia maidolla ja sokerilla, omenamehua, paketillinen (ei kun kaksi!) Ballerina-keksejä, vajaa puoli paketillista Aino-jätskiä, Fazerin sininen levy. Päivän terveellisin osa oli pari lusikallista puuroa, pari voileipää ja pieni annos spagettikastiketta. Urp.
No ihan joka päivä en ihan samanlaista satsia vedä, mutta voisin helposti..
Mutta ei ihan samassa mittakaavassa. Söin 2 leipäsiivua aamulla ja salaattia grillattujen paprikoiden kera päivälliseksi..mutta sit illalla söin 5 safarikeksiä ja 1/3 palan litran kermajädepaketista sekä cokis zeroa. Mässään lauantaisin näin, muuten en. Normipainoinen kylläkin.