ISO ongelma: papan hävytön kielenkäyttö!!
Isäni kielenkäyttö on jotain aivan järkyttävää, tuntuu että vanhemmiten pahenee vaan jutut eikä niissä ole mitään sensuuria oli sitten lapsia tai vanhuksia läsnä, oli häät tai hautajaiset, arki tai juhla :( itse olen jo aika turtunut kiroiluun ja muutenkin epämääräisiin puheenaiheisiin, mutta en halua että lapseni oppii häneltä hävyttömyyksiä. Muuten puhuu pian kuin WT-videon kakarat konsanaan... :( Onko muilla ollut sama ongelma ja miten olette ratkaisseet? Isäni on odottanut papaksi pääsyä pitkään ja on tosi innoissaan ekasta lapsenlapsesta, mutta puheenaiheita tai kielenkäyttöä se ei ole hillinnyt. Tuntuisi pahalta eristää pappa lapsen elämästä kokonaan, käytännössä tämä on mahdotontakin. Olen jo sanonut, että pian kun lapsi alkaa ymmärtää niin saat siivota suusi, mutta en oikeasti jaksa uskoa, että muutosta tapahtuu, olenhan nähnyt miten toimii muidenkin lasten kanssa. Etenkin pojille, kuten meidänkin lapsi, oikein piruuttaan opettaa hävyttömyyksiä :( Mikäs nyt neuvoksi??
Kommentit (3)
omasta isästäni, en taatusti suvaitsisi tuota. Nyt on vaikeampi tilanne. Viestitteleekin varmaan päivittäin ja kyselee pojasta. Muuten olisi ihan mahtava pappa mutta voi jessus sitä kielenkäyttöä!
AP
omasta isästäni, en taatusti suvaitsisi tuota. Nyt on vaikeampi tilanne. Viestitteleekin varmaan päivittäin ja kyselee pojasta. Muuten olisi ihan mahtava pappa mutta voi jessus sitä kielenkäyttöä! AP
kaikki muut sanat pois kuin ne kirosanat... soita se sille papalle. Kysy, että tätäkö sinä haluat jälkeläisillesi opettaa?
vastaavasta syystä. Olen tehnyt selväksi, että lasten aikana ei kiroilla. Olen myös vähentänyt vierailuja radikaalisti, koska viesti ei ole mennyt riittävän hyvin perille.