Selviääkö ikinä erosta, joka ei ollut oma päätös?
Niin. Eipä täsmennettävää. Kesttäkö tän ikävän lapsia ohtaan joskus peremmin? Oppiiko rakentamaan omaa elämää? Voiko olla katkeroitumatta?
Kamalan vaikeaa tämä...
Kommentit (24)
Mutta se ei ole nyt apu mulle. Ehkä joskus, mutta ei nyt.
Varmaan sitä, että mies palaa häntä koipien välissä kotiin ja sitä sattuu..., mutta itse tiedän monia, jotka ovat tuollaisen takaisin ottaneet itseni mukaan luettuna niin aina ne pettää! Eivät voi sille mitään, että ovat sellaisia!
nauroin suunnilleen just kun mulle noin sanottiin ja ajateelin, että ei meidän Mika vaan tod. ole sellanen, mutta hah, oli paljon pahempi kuin olin ikinä kuvitellutkaan.
Ethän halua uudestaan tätä samaa eroa, kelaa tämä yksi ero nyt läpi ja sitten olet kuivilla. Älä sorru toistamiseen samaan mieheen, koska sama sitten toistuisi tuollaisessa jojo-suhteessa kuitenkin.
Ala vaan järjestelemään niitä hohtokeiluilureissuja kavereiden kanssa tai vastaavaa. Yritä unohtaa koko mies. Mene vaikka kirjastoon istumaan ja lue siellä kasa kaikenkaisia naistenlehtiä läpi tai suunnittele pyöräileväsi jokin tietty reitti etäpäivänäsi tai rupea ompelemaan itse itsellesi juhlamekkoa, ostat 4 metriä taftia siihen. Kunhan laitat sinne kalenteriin jotain suunnitelmia.