Meillä syödään
vaaleaa leipää, pitsaa, kaupan valmiseineksiä, vanukkaita, maustettuja jugurtteja ja viilejä. Juodaan sokerimehuja ja limppari. Samoin kahvia ja teetä. Syödään piparia, pullaa ja sipsiä.
Broileri on yleensä valmiiksi hunajamarinoitua, punaista lihaa kuluu paljon. Perheen miesväki tykkää makkarasta leikkeleistä. Pakastevihanneksia on usein. Ruokajuoma on rasvaton maito. Voita meillä on aina jääkaapissa, samoin keijua. Murojakin kuluu, niitä Lidlin edullisia. Jäätelöä menee helteellä, muuten syödään karkkia, suklaata ja kaikenvärisiä hedelmäkarkkeja.
Ihan kauheeta. Mutta ah, onnellinen perhe.
Kommentit (19)
Tässä ketjussa on nyt sitten mahdollisuus olla se parempi ihminen ja kertoa kuinka jääkaappi tursuaa terveellistä ruokaa. Meillä siellä on yleensä syötävää.
ap
kuolo korjaa kaikki kumminkin pois tasa-arvoisesti.
Ainoa ero että ei juurikaan lihaa, kun itse en syö, ja lapsetkin melko nihkeästi.. Ja ihan normipanoisia ollaan:D
En koe huonoa omaatuntoa. Minulle ravinto ja lasten kasvatus ei ole suorittamista. Täällä eletään vain kerran :)
ap
En koe huonoa omaatuntoa. Minulle ravinto ja lasten kasvatus ei ole suorittamista. Täällä eletään vain kerran :)
ap
Tässä ketjussa voi nyt sitten päteä kaikki luomuvilja- ja soijaäidit. Minä kun edes halua olla sellainen.
ap
vaaleaa leipää, pitsaa, kaupan valmiseineksiä, vanukkaita, maustettuja jugurtteja ja viilejä. Juodaan sokerimehuja ja limppari. Samoin kahvia ja teetä. Syödään piparia, pullaa ja sipsiä.
Broileri on yleensä valmiiksi hunajamarinoitua, punaista lihaa kuluu paljon. Perheen miesväki tykkää makkarasta leikkeleistä. Pakastevihanneksia on usein. Ruokajuoma on rasvaton maito. Voita meillä on aina jääkaapissa, samoin keijua. Murojakin kuluu, niitä Lidlin edullisia. Jäätelöä menee helteellä, muuten syödään karkkia, suklaata ja kaikenvärisiä hedelmäkarkkeja.
YAK!
Nyt voit sinäkin olla parempi ihminen. Ihan oikeesti, mun mielestä monella muulla seikalla on enemmän merkitystä lasteni terveydelle kuin sillä että syövätkö kerran viikossa yhden vanukkaan.
ap
Ja sitäpaitsi, oikeastikko luulet olevasi parempi ihminen tarjoamalla toisille mahdollisuuden olla parempi? Käy koulusi ja sivisty...
Vanukkaita on yleensä kerran viikossa. Miten teillä?
ap
ja jätskiä tietenkin kesäisin, sokeri on kuitenkin luonnontuote.
Nyt voit sinäkin olla parempi ihminen. Ihan oikeesti, mun mielestä monella muulla seikalla on enemmän merkitystä lasteni terveydelle kuin sillä että syövätkö kerran viikossa yhden vanukkaan.
ap
En oikeasti ymmärrä pointtia tälle aloitukselle :/
Teillä syödään kaikkea, hmmm erilaista, mutta so? Onko väliä? Jokainen tavallaan...
Jokainen tavallaan, se kun aina muistettaisiin noissa muissakin ketjuissa. Ei aloituksessa ole koko ruokavaliomme vaan se epäterveellinen osa siitä.
Ei mua haittaa jos joku muu syö terveellisemmin, en ainakaan mene arvostelemaan ihmistä sen takia mitä syö.
ap
Jokainen tavallaan, se kun aina muistettaisiin noissa muissakin ketjuissa. Ei aloituksessa ole koko ruokavaliomme vaan se epäterveellinen osa siitä.
Ei mua haittaa jos joku muu syö terveellisemmin, en ainakaan mene arvostelemaan ihmistä sen takia mitä syö.ap
Mutta juuri sen vuoksi jäinkin miettimään tätä aloituksen tarkoituksellisuutta. En valitettavasti tiedä mistä ketjusta puhut, ihmettelin vain miksi "kerjäsit" paskaa niskaasi...
kamalaa.. Miten voitte?
Joo niin meilläkin syödään ;-)