Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö ymmärrä, että KAIKKIA eivät halua edetä urallaan.

Vierailija
22.05.2010 |

Ihmetyttää nämä keskustelut uralla etenemisestä ja tuntuu, että kaikkien pitäisi edetä ja pomo minultakin kyselee kehityskeskustelussa onko työni tarpeeksi haastavaa vai haluaisinko jotain muuta. Minä en vain ole sellaista tyyppiä, että haluaisin edetä. Mulle riittää se sihteerin paikka joka mulla on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle työ on vaan työtä ja teen vain sen tarpeelisen mikä täytyy jotta saan joka kuukausi rahaa että voin elää elämääni ja toteuttaa haaveitani. Työ ei ole intohimoni,ei harrastukseni ei projektini,se on vain pakko homma vaikka homma onkin ihan mieluisaa. en halua kantaa tressiä,en ylitöitä,en töitä kotia. Siksi teen vaan sitä homaa mikä tuntuu hyvältä ja helpolta,saan rahaa ja nautin VAPAA AJASTANI. Usein ihmiset stressaa vapaa ajallansakin töitä ja huomista päivää,tekevät pitkiä työpäiviä jne,minä en. haluan elääkkin elämää!

Vierailija
2/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pomonäkökulmastani vain alisuoriutujat ovat ongelma. Heikoimman lenkin jättäminen oman onnensa nojaan on pahinta mitä voi tehdä koko tiimin motivoinnin tuhoamiseksi.

Uralla eteneminen ei ole mitenkään välttämätöntä, eihän niitä parempia virkoja ole edes kaikille, mutta omassa työssään kehittyminen on palkitsevaa kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisen "soittajan" laatutasoa nostetaan vähän kerrallaan ja pikkaisen kiristetään jokaisen ruuvia. Kuuluu hommaksi esimiehillä käydä läpi tätä kehityskeskusteluissa. Näin kokonaisuuskin kehittyy ja lopulta esimiehellä on pitkälle jalostettu huippuyksikkö käytössään. Ottaa päähän ne, jotka eivät ymmärrä tätä ja jämähtävät tasolleen!

Vierailija
4/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ekana pihalle saneerattivia, jos se hetki koittaa.

Vierailija
5/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joo, ymmärrämme että sinunkaltaisiasi on, mutta emme ymmärrä miksi. Tuossa asenteessa kun ei ole mitään hyvää, työssä kuin työssä pitää kehittyä.

Vierailija
6/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten muka kaikkien pitäisi haluta uralla YLENEMISTÄ; niitä pomopaikkoja on aina vähemmän kuin suorittavan tason tehtäviä. Parempi motivoitunut työhönsä tyytyväinen työntekijä kuin katkeroitunut joka kokee tulleensä ohitetuksi ylennyksissä.

Vierailija
7/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei halua edetä pomon pallille ei todellakaan tarkoita että on huono työntekijä!Sitä vaan ei kiinnosta tehä ylitöitä ja stressata kaikesta muutaman lisäkillingin tähden.Mieluummin vastaa omasta hommastaan ja hoitaa sen kunnolla ja jää aikaa perheellee ja muulle elämälle.Moni lääkärikin varmaan kuvittelee,että kaikki hoitajat haluaisivat oikeasti olla lääkäreitä.Mutta se ei todellakaan pidä paikkaansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme