Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotatteko miehesi kanssa toisillenne "hyvää yötä" ja "huomenta"?

Vierailija
22.05.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta salarakkaalle mesessä kyllä ja tekstarillakin

Vierailija
2/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi huomenta viikoonloppuisin vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan joka aamu ja ilta, myös sillon kun ollaan erilteen soitetaan tai tekstataan hyvät yöt ja huomenet

Vierailija
4/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä toivotan miehelle hyvää työ yötä :)

Ja aamulla mies toivottaa huomenta ja mä toivota miehelle hyvää yötä

Vierailija
5/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein joka aamu ja ilta.

Vierailija
6/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon aina miehelle: hyvää yötä, kauniita unia, nuku hyvin.. :) Ja aamulla, huomenta, hyvinkö nukutti :)

Jännä muuten tuokin, että meillä kotona on aina sanottu aamulla huomenta kaikille. Meillä oli sit ollu joku vieras, joka oli todella yllättynyt ja ilahtunut tavasta, heillä kotona ei sellaista tapaa ollut, kukaan ei puhunu suunnilleen muuta kuin pakolliset..

Vierailija
7/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapset (2 ja 5 v) toivottavat hyvä huomenet ja yöt.

Vierailija
8/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille "hyvää yötä", mutta jostain syystä ei sanota hyvää yötä toisillemme kuin harvoin...ehkä sen vuoksi, koska mennään usein eri aikoihin nukkumaan eikä siihen nukkumaanmenoon liity mitään "seremonioita" kuten lasten nukkumaanmenoon...

Vierailija
9/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sanotaan hyvät yöt ja huomenet sekä aikuisille että lapsille. Meillä mies yleensä menee nukkumaan myöhemmin kuin minä ja käy iltaisin peittelemässä ja suukottamassa minut. On naureskeltu tälle miehen iltakierrokselle, kolme lasta saa saman rituaalin aiemmin illalla ja minä sitten viimeisenä saman käsittelyn. :)

Vierailija
10/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudenkodissani näin ei tehty. Mut ei siellä halittu ja mussailtu myöskään, mitä meillä taas tehdään myös päivittäin.

Miehenkään lapsudenkodissa ei näitä asioita tehty.

Vierailija
11/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinku lähtiessä ja tullessa moi!

Vierailija
12/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama juttu lapselle tietysti. Miten voisi olla/asua samassa taloudessa toisen kanssa ilman, että tervehtii ovesta tullessa tai moikkaa ovesta lähtiessä tai toivottaa hyvät huomenet tai yöt?

Jos olen jossain kavereiden kanssa, esim. reissussa, toivotanhan sielläkin läsnäolijoille hyvää huomenta tai yötä.

Miten te, jotka ette toivota, sitten aloitatte aamun tai lopetatte illan? Ettekö sano mitään? Tuntuu hassulta.

Vierailija
13/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nukuta yhdessä (emme asu yhdessä) niin silloin soittelemme ennen nukkumaanmenoa ja toivotetaan hyvät yöt. Huomenia ei sentään soitella..ja silloin kun nukutaan yhdessä kyllä toivotetaan sekä hyvät yöt että huomenet.

Vierailija
14/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ja pusun kera

Vierailija
15/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää "pakkotoivottelu" jota mm. anoppi harrastaa, eli jos ei heti hihkaise hänelle "huomenta" kun hän on meillä tai me niillä, niin hän tulee ihan lähelle ja sanoo painokkaasti "HUOmenta". Eli siis toivottelu on kivaa jos se on luontevaa mutta rasittavaa jos sillä syyllistetään muita tai jos se on jotenkin pakollinen kuvio...

Vierailija
16/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä on tapana toivottaa hyvät yöt ja huomenet. ja hyvää työpäivää myös

Vierailija
17/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki sanovat aamulla herätessään kollektiivisesti huomenta kaikille. Ja illalla hyvät yöt toivotetaan erikseen jokaiselle lapselle peittelyn yhteydessä, miehelle sanon hyvää yötä kun menen itse nukkumaan tai hän sanoo mulle kun menee.

Vierailija
18/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää "pakkotoivottelu"

Mielummin vaikka "haista vittu" tunteella, kuin "hyvää huomenta" monotonisesti ilman tunnetta.

Vierailija
19/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tervehdys. Ja on moukkamaista, junttia ja typerää jättää kohdatessa tutut ihmiset tervehtimättä.

Vierailija
20/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatamme ynähtää jotain tai tönäistä toista hellästi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän