Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein jättää 16v lapsenvahdiksi

Vierailija
21.05.2010 |

5 ja 7 vuotiaille kun vanhemmat menevät toiseen kaupunkiin (130km)illaksi? Yöllä takaisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli ollut monta kertaa ammana.

Tietää, että jos jotain kamalaa tapahtuu (tulipalo), lapsi pihalle, ovi kiinni ja soitto hälytyskeskukseen.

Hauskaa iltaa teille!

Vierailija
2/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei. Vaikka joku pieni palkkio sitten. Mutta pakolla en jättäisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan tietysti, että 16v. itse on halukas ja luottamuksen arvoinen :) Ei kai kukaan voi pakottaa teiniä lapsenvahdiksi...

Vierailija
4/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olin 12v ammana öiden yli perheissä missä oli ihan vauva ja 4 muuta :) tai sitten pari isompaa lasta vain.

Vierailija
5/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 16v on ennenkin hoitanut niin että ollaan oltu samassa kaupungissa, mutta nyt ei pääsis heti paikalle jos joku hätä. Itse ehdotti, kun saa sitten olla koneella koko yön.

Mua vaan arveluttaa noin kauas lähteä.

t. ap

Vierailija
6/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 16v on ennenkin hoitanut niin että ollaan oltu samassa kaupungissa, mutta nyt ei pääsis heti paikalle jos joku hätä. Itse ehdotti, kun saa sitten olla koneella koko yön. Mua vaan arveluttaa noin kauas lähteä. t. ap

mutta kuka voi elää niin? Lähdette ja kyllä 16v osaa soittaa jos jotain tulee (sairastumisia tms).

Vierailija
7/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun tietämäni nuorin äiti on tuon ikäinen

Vierailija
8/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli parempi mieli:) Itsekin tiedän kyllä alle 18v äitejä, itse olin just sen 18v kun esikoisen sain. Ja siskoni on 16v:na hoitanut lapsiani. Lähinnä pelotti tuo välimatka kun ei pääse nopeasti takaisin.

Kiitos vastauksista:)

t. ap

Vierailija
9/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas sarjassamme aivan aivoton alotus. Se sun vauvas on 16!! Pikku hiljaa alkaa olemnaan luottamuksen ja vastuunkannon paikka. Ja mitenniin teiniä ei voi pakottaa hoitamaan? Ne on perheen lapset, äiti tekee nyt jotain kivaa nii sinähän jäät. Perhe on tiimityötä.

Vierailija
10/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun esikoinen ei kuusitoistavuotiaana ollut tarpeeksi kypsä kantamaan noin suurta vastuuta. Se olisi ihan hyvin saattanut ottaa kavereita tuvan puolilleen tai hävitä teilleen kun saa pikkusisarukset nukkumaan. Mutta teidän 16 v voi olla erilainen...

Vierailija
11/11 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosisko on 16v ja pikkusisko 6v. En epäröisi hetkeäkään etten voisi jättää heitä kahdestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi