Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
e-pillereiden lopettaminen
20.05.2010 |
Voiko e-pillereiden lopettaminen aiheuttaa voimakkaita mielialavaihteluja? Lopetin pillerit pari viikkoa sitten ja oon aina välillä ollut ihan mieli maassa. Esim. eilen illalla ja tänään sain hirveän itkukohtauksen ja itkin miehelleni että olen niin ruma ja lihava ym. Tänään sitten yhtäkkiä itkuni lomassa tajusin että voisikohan johtua siitä että lopetin pillerit? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kyllä siinä aikaa menee kun hormonit palaa ns. luonnolliseen tilaan. itse lihoin 10kg kun lopetin pillerit :(:(