Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etumukset

Vierailija
20.05.2010 |

Olenko naiseksi ihan outo kun minua kovasti kiinnostaa miesten etumusten pullottaminen housujen läpi?

Onhan se tietysti ihan normaalia periaatteessa, että jotain näkyy, mutta jostain syystä esim. junassa en voi pitää silmiäni erossa edessäni istuvan miehen etumuksesta.

Olen aina ajatellut näin, mutta ihan nuorena en paljon kehdannut ketään katsella. Nyt on kuitenkin ihanaa katsella ja arvailla minkä näköistä sieltä housuista löytyykään.

No, kai sitä on oudompiakin mieltymyksiä ihmisillä seksin suhteen. Onko ketään muuta, jota kiinnostaa tällainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa katsella. Voi kuvitella, löytyykö kunnon 6 cm paksua jöötiä. No kai sitä vähän pystyy päättelemään.

Vierailija
2/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kiinnostaa ja monesti pikaisesti vilkaisenkin miehen etumusta kun uuden miehen nään mutta en rupea enempää tuijottelemaan ettei mies hermostu tai nolostu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on myös minun juttuni. Joskus olen juuri junassa kostunut ihan kunnolla kun jollain nuorella miehellä on kalu pullottanut housuista oikein kunnolla.

Yhden kerran olen nähnyt sellaisenkin, että miehen kalu selvästi sykki housuissa. Siis liikkui vähäsen. Teki varmaan sen tahallaan, mutta minä olin ihan onnessani=)

Aika vaivihkaa sitä yrittää silti vilkuilla, tuijottaa ei juuri uskalla.

Vierailija
4/9 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...käytän aina löysiä salihousuja. Niissä on hemmetin löysät puntit ja kun olen semmosta herkkää sorttia ja kulli aina pystyssä, niin kiva oleilla siinä naapurin näkyvillä,,,ja teltta pystyssä...heh hhe...välillä se vielä hyppiikin siellä sisällä...ja naiset tykkää...salaa muka...mutta kovasti kuitenkin kyttäävät---

Vierailija
5/9 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun salilla nainen tuijotti etumuksiini ja kauan vieläpä.

Vierailija
6/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellästi kosketella ja puristella sitä etumusta.

Vierailija
7/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehellä on ohuet piukat uikkarit ja niiden kastuessa selvästi näkee mitä siellä on. Paras minkä olen nähnyt oli sellainen selvästi vaaksan mittainen varustettuna melkoisella terskan mollukalla, tulipahan himot päälle ja olisipa ollut ihanaa päästä kouraisemaan!

Vierailija
8/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miesten että naisten etumuksia.

Miestä pitää aina vähän kopeloida jos boksereissaan hilluu, ei mahda itselleen mittän.

Naistenrinnat ja tissiraot kiinnostaa kummasti, vaikka olen itse nainen. Mikään ei ole kauniinpaa kuin nätisti istuvan paidan alta piirtyvä kaunis rinnan kaari. Paljaana en tosin niitä ole kiinnostunut katselemaan :)

Vierailija
9/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen naisten rintoja, peffaa ja vyötäröä. Jos peffa on naisekkaan pyöreä ja vyötärö hoikka, kyllä kullikin sen noteeraa, tisseistä ei ole niin väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi