Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko synnärillä paperinne ennen kotiin lähtöä?

Vierailija
20.05.2010 |

itse järkytyin kirjallisista kommenteista, vaativa äiti ja imetys takkuaa, äiti haluaa vauvantahtista imetystä jne......

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että niitä saisi jostain luettavaksi.

Vierailija
2/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa ÄITI??? Herranjestas mitä ne kehtaa kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin jonkin koosteen ihan kotiin mukaan. Eli luin

Vierailija
4/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kauheasti mitään ole kirjoitettu. Ainakaan mitään tuollaista.

Minua ei ole ikinä mitenkään arvosteltu tai edes mainittu mitään luonteesta Papereissa.

Ekassa synnytyksessä joutui antamaan supistuksia tehostavaa lääkettä runsaasti, kun oli pyhä paikat ei meinanneet aueta. Lääkäri jossain kotona juhlimassa.

Mies tarkkana laski määrän ja totesi, että paperiin oli merkitty n. 1/3 siitä todellisesta määrästä mikä annettiin. Muutenkin oli pieniä valkoisia valheita synnytyksenkulusta. Ei haittaa, kokenut vanha kätilö pelasti vauvamme näillä ratkaisuilla mitä ilmeisesti ei olisi saanut tehdä.

Vierailija
5/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistoksi sekä siksi, että saan lukea sen omassa rauhassa.

Vierailija
6/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kirjoitettu ihan päin honkia "yö rauhallinen, äiti nukkunut hyvin". Mulla oli raskausmyrkytys ja pahinta oli se etten saanut nukuttua, 3 potilasta huoneessa ja mm. yksi kuorsasi kovaa. En varmasti ollut nukkunut hyvin ja taatusi olin sen kertonut. Katsoin kelloa tuskaisena kymmeniä kertoja yössä, korkeintaan olin tunnin pätkän nukkunut jossain vaiheessa.

Vierailija
7/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ollut mitään sievistelyjä, ennemmin kävi niin, etten ollut tiennyt/tajunnut kaikkea synnytyksen kulusta ja epikriisistä on minulle apua nyt, kun olen menossa toista synnyttämään. Osaan siis kertoa, mitkä asiat olivat normaalia kivuliaampia, mitkä hankalia (istukan poisto ja vaikeasti ommeltava kudostyyppi jne.), mikä meni hyvin (synnytysasento) ja sitä rataa.

Tuo epikriisi käytiin läpi kätilön kanssa synnärillä ennen lähtöä ja vielä uudestaan neuvolatädin kanssa synnytyksen jälkeen. Ei jäänyt paha maku ollenkaan, ennemmin kiva.

Vierailija
8/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeen tajunut mitä siinä luki enkä ymmärtänyt miksi minun pitäisi lukea se.

Minunkin piti kirjoitta jotain johonkin palaute paperille.

Kirjoitin jotain mitä halusivat kuulla, tyyliin, kaikki ok, kiitos!

Todellisuudessa minua oli kohdeltu tosi huonosti, haukuttu kätilön ja lääkärin toimesta jne.

Toisella kerralla poistuin niin nopeesti sairaalasta että eivät kait ehtineet mulle sitä antaa. Ihan sama, mitä mä sillä enää teen, minusta synnytys meni ok, vaikka ei niin kun olin suunitellut/pyytänyt, mutta turha siitä on enää kitistä, ei se asiaa muuta enää miksikään. Enkä ajo enää synnyttää, tämä oli viimeinen kerta.

Vierailija
9/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaston mysö

Vierailija
10/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivat koko kansion sängylle ja totesivat, että lue kun jaksat ja palauta sitten kansliaan. Siinä oli myös aiemmat synnytykset samassa mapissa, vaikka olin synnyttänyt kaksi ekaa Jorvissa. Ei mitään ihmeempää sisältänyt, tai ei ainakaan mitään sellaista, mitä en olisi itse jo tiennyt.

Vierailija
11/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut, mutta naistenklinikalla ne kaikki mukaan annetut paperit käytiin osaston kätilön kanssa läpi ja vielä joka kohdassa varmistettiin ettei vain jäänyt mitään epäselvää/kysyttävää.

Niissä papereissa, jotka sain itselleni ei ollut mitään tuollaisia kommentteja, en tainnut olla erityisen vaativa :)

Vierailija
12/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsiteltiin osastolta lähtiessä ja sitten vielä neuvolassa, ja sain kopiot muistoksi. Olihan niissä pieniä valkoisia valheita, kun "maito nousussa" vaikka maitoa ei todistettavasti tullut tipan tippaa vielä tuolloin, jolloin synnytyksestä jo monta päivää. Kätilö myös ihmetteli mun nopeaa aukeamista sen jälkeen kuin sain epiduraalin - oikeastihan mä olin synnyttänyt ennen sitä kivunlievitystä jo yli vuorokauden. Mut mitäpä noista, lapsi oli terve ja kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän