G: Yli kolmekymppisille. Paljonko tullut painoa lisää, siitä kun olitte 25 v?
Kommentit (55)
3 lasta välissä. Lihoin joka raskaudessa 25 kg, mutta imetys laihdutti.
useimmat nyt raskausaikana lihovat (hoikille se on välttämätöntäkin). Toki sitten voisi laihduttaa, mutta se on monelle yllättävän vaikeaa. Itse sain kaksi lasta perä perää pienellä ikäerolla, ja entisen laiheliinina olen vasta nyt tajunnut että laihduttaminen on vaikeaa. Koskaan ennen kun ei sitä ole tarvinnut edes yrittää.
ei lapset lisäkiloja tuo, ihme selityksiä
Painoin 25 vuotiaana 59 kg, nyt 35 vuotiaana 61 kg.
Raskauksilla ei painon lisääntymiseen ole mitään osaa. Paino on aina laskenut heti takaisin lähtölukemiin synnytyksen jälkeen. Sen sijaan vauvan ollessa n. 9-12 kk minulle iskee jokin masennuskausi, jolloin lihoan ja syön ja lihoan.
Liikaa on painoa, mutta parempaan päin olen matkalla pikkuhiljaa.
ja ollut aina hoikahko, eikä 5 lasta ole tuonut yhtään lisäkiloja
tullut lisää tässä vuosien saatossa,
olen nyt 40v ja painan 76kg.
25-vuotiaana olin aika paksussa kunnossa, varmaan n. 65-70 kg, en muista tarkasti. Nyt, kolmen lapsen jälkeen 39-vuotiaana painan 61 kg.
188cm pitkä
Painoin 25 vuotiaana 59 kilogrammaa.
Nyt painan 82 kilogrammaa. Olen 33 vuotias terhakka mies pienillä vaaleilla kiharoilla.
188cm pitkä Painoin 25 vuotiaana 59 kilogrammaa. Nyt painan 82 kilogrammaa. Olen 33 vuotias terhakka mies pienillä vaaleilla kiharoilla.
25-vuotiaan painoin varmankin noin 59 kiloa ja nyt 7 kiloa enemmän. Mutta onpa ikäkin tuplaantunut, joten mielestäni tulos ei ole kovin paha.
188cm pitkä
Nyt painan 82 kilogrammaa. Olen 33 vuotias terhakka mies pienillä vaaleilla kiharoilla.
välissä kolme lasta ja nyt 35v painan 56kg, jossa on ehkä kilo liikaa. Pituus 165cm.
Painoin 25 vuotiaana 62kg, nyt 64kg. Painoin kyllä välillä, kun liikuin ahkerasti 56kg. Oon 164cm pitkä. Yksi lapsi 1v 4kk ja viimeviikolla plussasin. :) Nyt ei sitten laihdutella vähään aikaan. Imetys ei mulla vieny kiloja pois.
Hyi helvetti.
188cm pitkä
Paljastui vilja-allergia. Siksi olin niin kamalan kevyt. Ravinto ei imeytynyt elimistööni.
Vaiva häiritsi myös siittiöiden tuotantoa sen verran etten onnistunut hedelmöittämään silloista rakasta vaimoani.
T: 11cm mies
Olen 41 v. Nämä kilot ovat tulleet vasta viimeisen viiden vuoden aikana.
25 v oli 62 kg
1. lapsen jälkeen 63 v
2 lapsen jälkeen 64 kg
37 v täytettyäni 66 kg. Eikä lähde pois, ei millään ilveellä.
taitaa kuitenkin olla talla hetkella -3kg
nyt ikaa on 35v
Painoa lisää 14kg ja olin silloin jo pyöreä. Nyt kunnolla pyöreä (=lihava).
Välissä kaksi raskautta ja niistä tuli kyllä kiloja. Ei pelkästään ne raskaudet vaan lasten kanssa kotonaolo ja arkinen puurtaminen ainoana huvina napostelu -> tässä tulos.
4 lastakin on muttei kiloja vaan tule.