Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistista eroaminen

Vierailija
19.05.2010 |

Mies aikoo nyt ilmeisesti tehdä kaikesta mahdollisimman hankalaa. Asunto omistetaan puoliksi; mies ei suostu myymään jos ei saada hänen mielestään tarpeeksi hyvää hintaa (ei ikinä?) eikä tietenkään suostu muuttamaan muualle koska hän omistaa asunnosta puolet. Enkä minäkään voi kahta asuntoa maksaa etenkin jos tämä olisi monta vuotta myynnissä. Mitä tehdä?

Muutenkin saa kertoa jos on kokemusta vastaavasta tilanteesta että miten kannattaisi toimia kun toinen siis tarkoituksella haluaa olla hankala ja tehdä kiusaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ongelma on se, että miehesi on ilmeisesti vaikea (tai jopa hirveä) tyyppi.

Toinen ongelma on, että miehesi ei suostu sovinnolliseen avioeroon (tähän syyllistyvät monet niin mieleltään terveet kuin sairaatkin ihmiset).

Ensimmäistä ongelmaa olet jo ratkomassa ottamalla avioeron - henkistä tukea voit saada tuolta narsistien uhrien tuen puolelta.

TOINEN ongelma puolestaan ratkeaa ainoastaan palkkaamalla asianajaja. Riitaisat avioerot käsitellään oikeudessa. Miehen terveeseen järkeen et voi vedota - kenties hän kuitenkin säikähtää ajatusta oikeudenkäyntikuluista.

Mutta nyt siis asianajajan pakeille hop hop. Tsemppiä!

Tässä asianajajaliiton sivu avioerosta:

http://www.asianajajat.fi/asianajotoiminta/tarvitsetko_asianajajan/perh…

Vierailija
2/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta ja kinkkiseltä. Ootko kuullut naisunionin juristipäivystyksestä? Sä voisit soittaa sinne (ensi keskiviikkona) ja kysyä, miten toi asunnonmyyntihomma lain mukaan menee. Ks. http://www.naisunioni.fi/index.php?k=13606

Jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan tervejärkiseltä mieheltä.

Vierailija
5/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/" alt="http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/">http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/</a&gt;

Ensimmäistä kertaa kun luin jotain lehtijuttua narsistista ja hänen läheisistään niin sydän alkoi hakata ja tuli älytön tuskanhiki kun jutussa kaikki vaan täsmäsi: juuri sellaista meilläkin on! Oli samalla ihan kamalaa ja samalla hyvä saada asiaan jokin selitys että tämä ei todellakaan ole normaalia. Olen hieman yli kaksi vuotta elänyt tässä "hulluudessä" ja luulen etten enää voi jäädä.

ap

Vierailija
6/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan tervejärkiseltä mieheltä.

ei olekaan järjessä vikaa, mutta siinä olet väärässä että tuo järki olisi tervettä.

Tai mitä mieltä olet riidasta joka alkaa siitä että kysyn: "anteeksi mitä sanoit, en kuullut" (olin vessassa ja kuivausrumpu päällä) jatkuu niin että minä olen helvetin tyhmä kun en ymmärrä mitään mitä minulle sanotaan, ihan turha edes yrittää, minut haukutaan maanrakoon ja loppujen lopuksi mies tekee päätelmän että olen sosiopaatti jonka ei pitäisi saada olla lastensa kanssa.

Tuo vain yksi esimerkki mutta tällaista minun elämäni on silloin kun mies on kotona.

ap

Vierailija
7/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kysyä pankista mahdollisuutta maksaa vain korkoja asuntolainasta.

Ota yhteyttä myös sosiaalitoimistoon ja kerro millainen tilanne teillä siellä on.

Hyvä kiinteistövälittäjä on myös kullan arvoinen,hän kertoo rehellisesti minkä arvoinen asuntonne on ja mitä siitä on mahdollista saada.

Hae apua ja ota se vastaan! Ei kiristämällä ja olemalla ilkeä voi toista pakottaa elämään kanssaan.

Itse elin ja olen edelleen narsistin uhri ja hiton vaikeaksi hän elämäni teki/tekee. Omistusasunnosta pääsin pois kuitenkin ja aloitin oman elämäni lasteni kanssa. Muutimme vuokralle ja maksoimme vain korot asuntolainasta, puoliksi miehen kanssa.

Älä jää! Jos olet päättänyt erota, älä enää alistu!

Voimia, tsemppiä! Tahdonlujuutta ja tahtoa!

Vierailija
8/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihminen saa olla sun mielipiteitä ja tekemisiä vastaan.

Miksi toinen haukkuu jos et kuule. Vai sanoitko jotain ärsyttävää?

Joskus toinen saattaa olla väsynyt, stressaantunut, masentunut.

Kaksi ihmistä riitelee, ei vaan yksi.

Vierailija
9/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihminen saa olla sun mielipiteitä ja tekemisiä vastaan. Miksi toinen haukkuu jos et kuule. Vai sanoitko jotain ärsyttävää? Joskus toinen saattaa olla väsynyt, stressaantunut, masentunut. Kaksi ihmistä riitelee, ei vaan yksi.

Ja mitä väliä sulle? Pointti on se, että ap tarvii vinkkejä, miten onnistuu erossaan...

oli mies narsisti tai ei.

Vierailija
10/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsillesi teet elämänmittaisen palveluksen, jos pääsette elämään tervettä elämää narsistin pauloista.

Mitenkö asunnon puolikkaan saat rahoiksi? Ota juristiin yhteyttä. Onko teillä muuta suurempaa omaisuutta. Eli voisitte jakaa omaisuuden tyyliin sulle kesämökki ja miehelle vakituinen asunto?

Mutta narsistin käsittelyyn tässä tilanteessa mun vinkkini on, että uhkailu ja kiristys ja vänkääminen on turhaa ja vaikeuttaa asunnon myyntiä. Olet vaan hiljaa ja myötäilet, jotta narsisti ei tee elämääsi entistä hankalammaksi. Narsisti haluaa aina sanoa viimeisen sanan ja olla 'paras', joten tässä tilanteessa sun kannattaa vaan myötäillä, jotta pääset helpoimmalla.

Vierailija
11/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omisti asunnon ja mies on takuuvarmasti narsisti. Hän pääsi miehestä eroon turvakodin kautta. Turvakoti hommasi miehen asunnosta ulos kolmessa viikossa.

En kyllä tiedä, miten tässä tapauksessa tulisi toimia, mutta jotain vastaavanlaisia radikaaleja vinkkejä pitää tehdä. Etsi sellainen keskustelupalsta, jossa teikäläisiä on enemmän!

Vierailija
12/12 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisen asunnon kanssa kun toinen ei halua myydä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi