Varoittelimme veljeämme uudesta naisystävästä
ja nyt se on hankkiutunut raskaaksi! Ovat seurustelleet vasta 4kk!
Veljeni on komea, hyvin toimeentuleva.
Eivät asu edes yhdessä.
Naisella jo ennestään 3 lasta, kaikki eri miehen kanssa!
Kuka tietää onko lapsi edes veljeni?
Naisen tuntien. Veljeni on vastuuntuntoinen, onko nyt pakko mennä naimisiin/perustaa perhe?
Surullista ja niin väärin.
Nainen ei sevi meidän perheeseen, emme pidä hänestä.
Kommentit (60)
miltään menestyvältä, vastuulliselta ja tavoiltavalta poikamieheltä. Mamman suojiin vaan itkemään.
MUTTA kyllähän tuo nainen aika kyseenalaiselta kuulostaa. Kohta neljä lasta kaikki eri miehille, heti paksuna 4kk seurustelun jälkeen.
Nainen on arveluttava, kun on raskaana 4 kk seurustelun jälkeen, mutta mies ei lainkaan arveluttava, kun on 4 kk seurustelun jälkeen laittanut naisen raskaaksi!!
Kyllä siihen raskautumiseen tarvitaan kaksi!
mutta nainen otti ja suuttui. Minua epäillään-asenne. Hänen taustansa tuntien, emme ole varmoja isyydestä. Ja jos hänellä ei ole mitään salattavaa, miksei suostu?
Isä on se joka kasvattaa lapsen.
Niin, kyllähän säkin varmaan heittäisit mielelläsi vaikka 150 e kuussa mun lapselle elatusta. Ai miksi et? mitä sen on väliä? Mä voin kyllä sen kasvattaa, kunhan sä maksat.
ai niin, naisissahan ei oo koskaan mitään vikaa ja ne ei tee mitään väärää.
nehän on aina uhreja!
mutta nainen otti ja suuttui. Minua epäillään-asenne. Hänen taustansa tuntien, emme ole varmoja isyydestä. Ja jos hänellä ei ole mitään salattavaa, miksei suostu?
Niin, kyllähän säkin varmaan heittäisit mielelläsi vaikka 150 e kuussa mun lapselle elatusta. Ai miksi et? mitä sen on väliä? Mä voin kyllä sen kasvattaa, kunhan sä maksat.
Eikö ole parempi vain antaa muiden kuvitella että lapsi on biologinen, kuin se että mies ei kykene koskaan saamaan lapsia siemennesteen huonolaatuisuuden takia. Ei sillä ole oikeasti väliä.
Varoittelimme veljeämme uudesta naisystävästä
Niin. Kautta ihmiskunnan historian, tällainen varoittelu on todettu tehokkaaksi ja toimivaksi tavaksi estää ei-järkeviä suhteita ja liittoja :D
Miten suhtautuisit, jos joku epäilisi, että miehesi ei ole teidän lasten isä?
Jos veljesi itse ei epäile isyyttään, niin sinun ei pidä siihen puuttua.
siskon olisi aivan turha kuvitella enää ottaa yhteyttä minuun.
on heidän äitinsä pakko teettää uusi lapsi. Jollakin on jokaisen elettävä. Tokkopa kukaan tuollaisessa kuviossa ajattelee naimisiinmenoa/perheen peustamista. Miesten todellakin pitäisi aina käyttää ehkäisyä, sillä naisiin ei ole luottamista!
veronmaksajat maksaa sekä vähän isikin. Synnyttänyt nainen on lähtökohtaisesti pyhimys ja ansainnut kaiken!
vastuuta lapsesta. En pidä neljeäsi kovin vatuuntuntoisena. Tosin missään vaiheessa et ole kertonut, mitä veljesi ajattelee tilanteesta. Mitä, jos vaikka on oikein tyytyväinen?
olette lapsen teossa! Ihan naurettava asenne, useimmiten seksiä harrastetaan seksin harrastamisen ilosta.
Ja ottaa tämän naisen itselleen ja pitää huolta perheestään elämänsä loppuun asti. Nyt pitäisi näyttää että veljesi on mies, eikä mammanpoika.
omaa lasta ja vaimoa? Muilla lapsilla lienee omat huolenpitäjät.
MUTTA kyllähän tuo nainen aika kyseenalaiselta kuulostaa. Kohta neljä lasta kaikki eri miehille, heti paksuna 4kk seurustelun jälkeen.
Nainen on arveluttava, kun on raskaana 4 kk seurustelun jälkeen, mutta mies ei lainkaan arveluttava, kun on 4 kk seurustelun jälkeen laittanut naisen raskaaksi!! Kyllä siihen raskautumiseen tarvitaan kaksi!
odottaa tietoa siitä mistä ja miten vauvat tulevat? Onkohan raskautumisessa ollut kaksi tietoista aikaansaajaa?
Jos ennestään 3 lasta 3 miehen kanssa ja nyt jo neljäs vain 4kk jälkeen taas uuden miehen kanssa. Kyllä naisella on päävastuu ehkäisystä, koska nainen voi jopa jättää pillerit syömättä ja valehdella miehelle.
En ottaisi minäkään tuollaista sukuuni.
Onko hän lapsi vielä tai joten kehitysvammainen, kun ei tiedä ehkäisystä? Eihän se muuten voi olla mahdollista että aikuinen ihminen ei tiedä miten tullaan raskaaksi ja lukuisista nykyisistä ehkäisymenetelmistä!
ja nyt se on hankkiutunut raskaaksi! Ovat seurustelleet vasta 4kk! Veljeni on komea, hyvin toimeentuleva. Eivät asu edes yhdessä. Naisella jo ennestään 3 lasta, kaikki eri miehen kanssa! Kuka tietää onko lapsi edes veljeni? Naisen tuntien. Veljeni on vastuuntuntoinen, onko nyt pakko mennä naimisiin/perustaa perhe? Surullista ja niin väärin. Nainen ei sevi meidän perheeseen, emme pidä hänestä.
Toisarvoinen asia on mitä veljesi ajattelee.
Toisarvoinen asia on mitä veljesi ajattelee.
toimeen perheen kanssa!
Tiesimme että naisella on tarkoitus saada veljemme nalkkiin ja niin kävi.
Veli ei ole puhunut mitään perheenperustamisesta, kihloista.
Nainen teki sen varmasti hänen tietämättään.
no niinku ihan saleen. Nyt vaan joukko kasaan ja sitä kantturaa möyhentämään niinku kamoon.
Anna kummiskin veljen elää omaa elämäänsä. Elä sinä mielummin omaasi.
jos on pistänyt naisen raskaaksi 4kk seurustelun jälkeen. :) Eihän se nainen ole sitä yksin tehnyt, pahoin pelkään.
Joo, koita vaan hyväksyä tilanne semmoisena kuin on ja olla ystävällinen veljesi lapsen äidille. Et voi valita puolisoa sisaruksellesi, pahoittelen.
Ja ottaa tämän naisen itselleen ja pitää huolta perheestään elämänsä loppuun asti. Nyt pitäisi näyttää että veljesi on mies, eikä mammanpoika.