Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viime vuoden syyskuussa

Vierailija
18.05.2010 |

ukko perkele pisti päätteelle sellaisen ajastimen päälle mun tietämättä ja joka kerta kun mä avasin omilla tunnareilla koneen ja tulin vaikkapa vauva-palstalle paukuttamaan suutani, niin johan alko tunnit raksuttaa.

1.10.2009 ukko ilmoitti että hänen laskujensa mukaan vietän päivässä päätteellä 3,5 tuntia ja jos mulla ei tosiaankaan ole muuta tekemistä niin se on hänelle ok, mutta voisinko sen sijaan harrastaa liikuntaa vaikkapa 2 h tuosta ajasta? Olin näet silloin ylipainoinen (177 cm / 88 kg) ja liikuntaintoinen ukkoni oli vihjaillu että voisin vähän laihtuakin.

Nyt olen sitten viime lokakuusta lähtien vähentänyt ratkaisevasti palstailua ja todellakin harrastanut liikuntaa sen ajan, jonka ennen istuin koneella. Tänä aamuna vaaka näytti lukemaa 71 kg ja arvatkaa, että on hyvä olo!

Tottakai vituttaa että ukko oli oikeessa mutta nyt en sit taas voi elää ilman päivittäistä liikunta-annostani. Tämä vinkiks kaikille joilla on sama ongelma kun mulla oli eli perse levis enimmäkseen koneen edessä.

Tervetuloa kesä, rantakunto on rautaa!

t: ex-paksukainen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot läski vieläkin, kaikki yli 70 kg on lihavia

Vierailija
2/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI hienoa, että otit itseäsi niskassa kiinni ja nyt on nähtävillä rankan työn tulos! Varmaan ihana ostaa uusia kesävaatteita, kun voi ostaa eri kokoluokasta!

Onnittelut suorituksesta!

ps.pystyisimpä itsekin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskasta kiinni mut en vaan halunnu antaa ukolle sitä iloa että saisi jatkaa marmattamistaan.

t: ap

Vierailija
4/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiesit myös, että ukollasi on nyt tiedossa ihan kaikki, mitä olet koneella tehnyt :)

Meinaan ei ole tuollasita "ajastusohjelmaa", joka laskee ajan milloin olet avannut av -palstan...

Vierailija
6/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUSTA yli 70kg on kyllä todella paljon. Vaikka sitten olisikin 177cm.

provoo pukkaaaaaaaaaaaaaa............

Vierailija
7/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sulla on pituuttakin kyllä. Joten en kyllä elvistelis "hoikkuudella"!