Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kuomurattaista?

Vierailija
17.05.2010 |

Meille syntyy esikoinen syksyllä ja olen kovasti tutkinut erilaisia vaunu- ja ratasvaihtoehtoja. Tällä hetkellä olen päätymässä kuomurattaisiin, jotka vaikuttaa olevan kaikkein fiksuin vaihtoehto. Edulliset, pitkäikäiset, kevyet ja mahtuvat pieneenkin tilaan.

Nyt kaipaisin teidän käyttäjien kokemuksia eri merkeistä ja malleista. Asutaan maalla, joten rattaita pitäisi pystyä työntelemään vähän huonommallakin ja lumisella tiellä. Julkisilla ei kuljeta, mutta rattaiden pitäisi mahtua tavallisen henkilöauton takakonttiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä nimen mainitseminen ei hirveästi vielä auta.

Emmaljungan lisäksi on se toinenkin tosi suosittu merkki. Mikäs se nyt olikaan... äh, sanokaa nyt joku.

-ap

Vierailija
2/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaat. Mahtuu hyvin takakonttiin, näpsäkän oloiset ja jämäkät, ei mitkään rimpulat. Minä työntelen niitä enimmäkseen hiekkatiellä ja hyvin kulkee, eikä vauvakaan tärise kyydissä ihan älyttömästi, kun niissä on hyvät jousitukset.. Talvioloista ei vielä ole kokemusta, mutta luulisin, että lumi ei ole renkaiden pyörimiselle mikään este.

Nyt on toukokuussa lastentarvikeliikkeessä alennus city crosseihin. Ja kopan tai kantokassin saa puoleen hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit se kuomu on hyvä ja suojaa tosi hyvin tuulelta ja auringolta. Ja jos lapsi nukkuu, kuomun saa niin alas että oikeastaan vaan varpaat pikkasen pilkottaa, muuten lapsi on kuomun alla suojassa.

Vierailija
5/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin saa Gracon kaukalon tarvittaessa, mutta muutoinkin säädettävän selkäosan ansiosta sopii vauvasta noin 3 ikävuoteen saakka.

Kolmipyöräinen, etupyörä lukittava (eli saa kääntyväksi tai pysymään suorassa), turvallisuus on testattu (löytyy googlettamalla), isot pyörät, iisi kasata (napin painallus, kahvan kääntö ja avot), mahtuu autoon ja tarvittaessa etupyörän voi ottaa pois nii helpottaa vieläkin enemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi