Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

g. missä menee normaalin seksin määrän raja, minkä pitäisi riittää?

Vierailija
16.05.2010 |

Tuossa ketjussa pari mammaa ruikuttaa, kun saavat vain kerran viikossa seksiä (OK, kyllä mäkin haluaisin kiksautella vaikka joka päivä, mutta mieheni ei halua kuin 3-7 pv. välein.., että ei ainakaan sieltä päin tuule, että itse en haluais niin paljon seksiä), mutta monissa parisuhteissa (useimmiten nainen) toinen osapuoli/molemmat ei halua seksiä kuin kerran kuussa tai harvemmin. Minusta tuollainen kerran viikossa haluaminen (miehelläkin) menee tosiaankin normaalin piiriin ja jos itse haluaa enemmän seksiä sellainen "puute" pitäisi pystyä hyvin runkkailemalla tyydyttämään. Toki totta on, että yleisesti miehet haluavat enemmän, mutta en tiedä onko tuo nyt ihan heikkoakaan libidoa.

Jos kerran kuussa tai harvemmin saisi seksiä, silloin pitäisi olla huolissaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin yksilöstä riippuu. Toiseks halut vaihtelee vuodenaikojen tapaan... Joskus panettaa päivittäin, joskus ei muista koko asiaa moneen viikkoon.

Kyllähän sen monen monelle miehellekin pitää riittää? Ellei ne sitten petä...

Vierailija
2/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ehkä vähempikin, mutta miehen mukaan mennään :-) halua kyllä miehellä vois olla enempäänkin, mutta riittävä määrä on tuo ylläoleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyy noi vaikeita ei kait siin' mitään rajaa oo Joskus monesti viikossa joskus ei monesti aina kun tuntuu toisella haluttavan niin silloin

Vierailija
4/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 0,7 kertaa vuodessa viitisen vuotta. Kun parisuhdeterapeutti yritti kertoa minulle, että se on vain normaalia ja vaihe, minä sanoin hänelle että vitut: se ei todellakaan ole normaalia, vaan minun paras seksuaalinen ikäni hukkaan heitettynä.

Pidän siis sitä jo epänormaalina.

Vierailija
5/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 0,7 kertaa vuodessa viitisen vuotta. Kun parisuhdeterapeutti yritti kertoa minulle, että se on vain normaalia ja vaihe, minä sanoin hänelle että vitut: se ei todellakaan ole normaalia, vaan minun paras seksuaalinen ikäni hukkaan heitettynä.

Pidän siis sitä jo epänormaalina.

hyvin. no niin mäkin olisin pitänyt. mutta ukkoni kerta viikkoo en nyt epänormaalina pidä, vaikka tiedän, että ei nyt mikään älyttömän himokas ole.

Vierailija
6/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit panon jälkeen tajuaa että sehän on tosi mukava ja kaikki on taas hyvin.

Ei voi päiviä määrittää, kun lapsiperheessä on hulinaa ja kiirettä vaihtelevasti. Joskus se voi olla pari kertaa kuussa, sitten toisinaan jos lapset poissa niin sit tarvii joka päivä ja se on ok.

Valitkaa samanhenkiset partnerit, ja jos juttu on toiminut alussa niin varatkaa yhteistä aikaa ja usein se toimii silloinkin kuten ennen (ellei pillereitä tms sotkemassa). t: mies40 v

Vierailija
7/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi riittää, ihan normaalimäärä, tosin meidän huushollissa nyt on pieniä lapsia joten meillä on vain kerran kuussa. Mutta tuollainen kerran viikossa olisi aika ihanne tilanne, en kyllä tiedä koska sellaiseen olisi mahdollisuus

Vierailija
8/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun on aviossa saa esittää lukumäärällisiä vaatimuksiä seksistä, ennen naimisiin menoahan piti osata vietellä, mihin nuo taidot katoavat yhtäkkiä? Se joka turvautuu vonkaamiseen ja vaatimuksiin saa varautua siihen, että saattaa omalla käyttäytymisellään tukahduttaa toiselta viimeisetkin seksihalut. Niin, ja kyllä avioliitossakin tai vakisuhteessa on täysin luvallista kieltäytyä seksistä jos ei siihen haluja riitä.

Jotkut opettelevat pakottamaan itsensä seksiin kumppanin sitä vaatiessa, tällainen uhrautuminen ei kyllä mitenkään takaa pitkäaikaista suhdetta.

Vierailija
9/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun seksiin pääsee ilman vonkaamista, kiristämistä ja mykkäkoulua.

Vierailija
10/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun on aviossa saa esittää lukumäärällisiä vaatimuksiä seksistä, ennen naimisiin menoahan piti osata vietellä, mihin nuo taidot katoavat yhtäkkiä? Se joka turvautuu vonkaamiseen ja vaatimuksiin saa varautua siihen, että saattaa omalla käyttäytymisellään tukahduttaa toiselta viimeisetkin seksihalut. Niin, ja kyllä avioliitossakin tai vakisuhteessa on täysin luvallista kieltäytyä seksistä jos ei siihen haluja riitä.

Jotkut opettelevat pakottamaan itsensä seksiin kumppanin sitä vaatiessa, tällainen uhrautuminen ei kyllä mitenkään takaa pitkäaikaista suhdetta.

lähinnä sitä missä vaiheessa sitä pitäisi sen haluttomamman osapuolen alkaa itselleen tehdä jotain eli hakea apua. Ja minusta jos aiemmin on halunut esim. viikoittain ja haluaakin yhtäkkiä vaan korkeintaan kerran kuukaudessa (ja tätä jatkuu pitkään), pitäisi hakea apua. (Oletetaan nyt, että tämä partneri haluaa edelleen vähintään viikoittain). Eli mikä tahansa kieltäytyminen ei minusta käy, mutta hullukshan ne joka paikassa katsois, jos menis valittamaan "mikä on, kun en halua ku vain kerran viikossa seksiä?" ap

Vierailija
11/11 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin yksilöstä riippuu. Toiseks halut vaihtelee vuodenaikojen tapaan... Joskus panettaa päivittäin, joskus ei muista koko asiaa moneen viikkoon.