Minulla ei ole sananvaltaa asuntoasiassa :-( (sis. kiroilua)
Mies haluaa asua tässä nykyisessä tönössä maailman tappiin.
Ei s**tana saa liikutettua sitä isoa p*rsettään mihinkään täältä koskaan.
Hän pitää kynsin ja hampain kiinni tästä poikamiesp*skasta!
Joo, ihan kiva kämppä hänelle itselleen.
Ei ole v*tun narsisti huomannut, että meitä on nykyään 4 + kissa.
Jäänkö vai lähdenkö?
Kommentit (15)
Muuta vaikka Hakuninmaalle, saat kivan kolmion halvalla.
(Piti sanoa: "Hakunilaan")
kyseessä on siis avomies.
Inhoan tätä kämppää ja parempaakaan ei näy.
Olin niin v*tun tyhmä kun miehen mieliksi luovuin halvasta vuokratalostani ja muutin miehen luokse.
t: ap
ahdingon taustat saa valaisua.
Hmm.. Kumpaakohan tekis:
Yh:ksi lähiöön - Emäntänä pikku talossa?
Tässä tönössä ei ole kumpaakaan.
Olin valmis luopumaan vuokratalosta ja voisin ottaa lainaa seuraavaa varten.
Mies ei ole valmis panostamaan ruplaakaan.
Ilmeisesti emme ole Perhe oy?
Mitäköhän minä vielä odotan?
yli 500 neliötä, ei tarvitse tilanpuutteen takia muuttaa.
..vääntää? Jos miehetään puhuu noin, niin pitäisi lapset älytä jättää tekemättä.
..vääntää? Jos miehetään puhuu noin, niin pitäisi lapset älytä jättää tekemättä.
niin jossain vaiheessa se voi kostautua.
niin jossain vaiheessa se voi kostautua.
Meni vähän pointti ohi.
Tavaraa pursuaa kaapinovista ja pöydänpinnat, seinänvieret, kaikki täynnä, mihinkään ei enää mahdu mitään, kun kerta kaikkiaan neliöitä on liian vähän. Kun herralla vielä on sellainen keräilydille, ettei mitään vanhaa voi heittää pois, niin luulisi tajuavan, että sen yhden ylimääräisen huoneen ja kaapit tarvitsemme jo hänen romppeilleen. Kun uhkailen, että vien roskiin vanhimpia juttuja, joihin ei koskenut 20 vuoteen kertaakaan, huutaa hullun kiilto silmissä että SITTEN KYLLÄ TULEE AVIOERO! Kestä sitten tätä, juu...
Mitään uutta ei voi hankkia, se on niiiiin vaikeaa. Hitto, kun olisi tiennyt tämän silloin kun muutettiin, niin olisin heti vaatinut että muutetaan väh. 120 m2 asuntoon.
Tuo lohdutti. En siis ole ainut miehen ja neliöiden kanssa taisteleva.
Meillä ei ole edes niin paljon lattiatilaa vapaana, että siihen mahtuisi varapatjakaan.
Kerran mietimme, että mihin miehen sisko käy meillä nukkumaan, kun patja ei mahdu tänne kuin pystyssä.
Hän nukkui sitten sohvalla (ei vuodesohva, koska sellainen ei mahtuisi aukeamaan).
Arvatkaa mikä katastrofi on kun pitäisi pyykkiä kuivattaa?
Teline mahtuu juuri olkkariin nojatuolien taakse, mutta siitä ei meinaa mahtua kävelemään miehen 4m2 tietokone"huoneeseen".
Samaan aikaan ei sitten tarvitse silittää kun pyykit ovat kuivumassa.
Ei ihme että menee hermot!?!
Jos tosiaan niihin tavaroihin ei oo koskettu vuosikausiin, niin eihän se mies edes huomaa, kun hävität ne. Nostamalla tuollaisen metelin asiasta saat miehen vain kyttäämään tekemisisäsi. Poista turhaa tavaraa vain kaikessa hiljaisuudessa, niin kukaan ei sano mitään.
Siinähän se ongelma onkin...
Tämä on miehen talo ja kokonaan maksettu.
Hänellä olisi muutama kymppitonni pelivaraa siihen päälle.
Lisäksi minä voisin ottaa asuntolainaakin, mutta se ei kuulemma käy.
Yksin en voi taloa ostaa ja mies ei uskalla sitä yhdessäkään tehdä.
Mikä neuvoksi?