Ärsyttää tämä jatkuva mukamas raskausoireiden kyttääminen
Kommentit (3)
Onko teillä sit alkaneet kuukautiset ihan normaaliin aikaan vaikka olette hermoilleet?
Täällä itse pohdin just et ollaakko vai eikö olla. En ole uskaltanu vielä tehdä testiä. Menkat 2pv myöhässä jossei illalla sit ala. Mut mulla aina alkaa aamulla.
En ole aikaisemmin kokenut mitään kipuja tai rintojen arkuutta menkkohin liittyen. Ne on tulleet ja lähteneet. Ei kummenpia oireita.
Nyt on ollu kurkkukipua ja nuhaa aamuisin sekä välillä vihlasua rinnoissa. Ja nyt on myös selkään vihlonu.Ja päätäsärkee melkein joka päivä. Joko mulla on kauhea flunssa vaikka siltä ei kyllä oikein enää tunnu. Tää on jotain muuta.
kun jännään ja odotan että alkaako vai ei... ja aina sit joutuu pettymään :( Nytkin semmosta alamahan juilimista, menkkojen pitäisi alkaa loppuviikosta
älä huoli itselläni sama tilanne, että aina ne kuukautiset on sieltä alkaneet:S ja kaikki pitää aloittaa alusta, vaikka eihän sitä kiire ole,eikä nuo pillerit auta asiaa yhtään, kun loopetin ne vuoden alussa, mutta silti. Tosin itselläni on nyt menossa yrityskierto 4 ja nyt on 30/33 täällä jännittelen, että onko menkat vain myöhässä.