Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisi varmaan oltua enemmän ulkona jos olisi oma piha

Vierailija
14.05.2010 |

Kerrostalossa tuntuu että pitäisi vartavasten "lähteä" jonnekin että pääsee ulos. Tylsää tämä kesäaika.

Ja ei, mulla ei ole varaa omakotitaloon tai edes rivariin :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihana oleskelutila ja mukavat naapurit, siellä oli aina juttuseuraa, joku joka katsoi lapsia sen aikaa kun kävin vaikka kaupassa tms. Nyt ollaan ok-talossa eikä jaksa aina pihalla yksin kökkiä :/

Vierailija
2/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin puuhaa aamusta iltaan.

Ja aamulla kun avataan ovi, piha muuttuu samaksi sisätilan kanssa.

Kyllä mäkin olen onnellinen tästä nykyisestä, kaiholla en muistele kerrostaloaikoja, jolloin tosiaan piti erikseen lähteä ulos. Aina jollain oli jotain sisältä haettavaa. Tai sitten yhdessä yhtiössä kun oli ihan surkea piha, niin piti lähteä johonkin puistoon tai jopa autolla johonkin että sai olla lasten kanssa ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha tuossa keskellä ja kaikista ikkunoista siihen näkee - kuuskymppiset alkuperäisasukkaat kurkkivat ikkunoista

Vierailija
4/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen asunut muutaman vuoden kerrostaloyksiössä, jossa ei ollut edes parveketta. Ainoa ikkuna oli etelään päin ja kämppä oli sieltämättömän kuuma. Taloyhtiön kaikki talot olivat mallia DDR ja mitään pihapenkkiä ei ollut lähimaillakaan. Lasten leikkipuistoon ei viitsinyt mennä yksikseen istuskelemaan kun ei ollut lapsia. Tiedän mitä tuo kerrostalokesä on. Kenties jotain päivänä pääset pois sieltä...

Vierailija
5/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin odotan, että päästään muuttamaan ja saadan vähän toisenlainen piha. Eli meillä kyllä on piha nytkin, mutta ei järin viihtyisä sellainen. Lapset ovat sentään oppineet sietämään liikennemelua (eli huutamaan asiansa sen yli - ei ihan hyvä asia sekään). Mutta mua melu edelleen häiritsee. Ja nää kesäillat on kiduttavia, kun aurinko paistaa kirkkaasi, mutta jo vähän alhaalta, ja näin illalla paistaa suoraan meidän pihaan. Siksi minä oon nytkin sisällä, kun tuossa pihalla on niin kirkasta, että mulle tulee migreeni, jos olen tuolla.

Vierailija
6/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusstassa ne puistot olivat niin helposti lähellä ja niissä kävivät "kaikki", että ei ollut mitään kynnystä lähteä ulos julkisiin paikkoihin.

Nyt omakotitalossa haluaisin kyllä itse olla ulkona paljon enemmänkin, mutta meidän pikkupihalla lapset eivät viihdy keskenään (iso ikäero) niin hyvin kuin viihtyivät leikkipuistoissa muiden lasten kanssa.

Eli siis MINULLA on hauskempaa omalla pihalla, lapsilla taas oli hauskempaa silloin kun meillä ei ollut omaa pihaa, mistä johtuen jos lapset mankuvat tylsyyttään omalla pihalla, myöskään mulla ei ole niin hauskaa kuin voisi olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän