Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmaveli.

Vierailija
13.05.2010 |

Veljeni (oikeasti puoliveli) on 30 vee opiskelija. Pössytellyt kannabista melkein kymmenen vuotta ja nyt sitten ilmeni, että hänellä on rikosrekisterikin käytöstä. Eli työpaikasta on turha haaveilla.

No tämä kaatuu sitten äitini harteille, veli kerjää sieltä rahaa on välillä hyvin vihainenkin jos äiti on antamatta. Äitini on eläkeläinen ja rahaa ei ole liikaa mutta pärjää ok, jos huolehtii vain omista kuluistaan.

Veli on keksinyt, että pääainettakin pitäisi vielä tässä opintojen loppusuoralla vaihtaa.

Minuun tämä ei niin vaikuta, mutta harmittaa äitini puolesta. Hän on kahden alkoholistin kanssa ollut naimisissa ja nyt sitten aikamiespoika on samanlainen. Äitini on hyvin "kiltti" luonteeltaan eikä saa sanottua vastaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa ihan omalta veljeltäni!

Äitiä ei tosin enää ole, mutta veli pummaa isältä rahaa ja asuu sen nurkissa. Tosin opiskellut tuo ei ole kuin jotain alkuja amis-tutkinnosta kauan sitten, ei ole oikein lukutyyppiä.

Silti ihana ja välittävä ihminen, mutta vain pahuksen laiska ja saamaton, harmittaa todella hänen oman elämänsä puolesta!

Vierailija
2/3 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omankin veljeni on ihana tyyppi ja tärkeä, mutta tuntuu että tämä on äidilleni kohtuutonta.

Tosin tuntuu että tämä pitkäaikainen pössyttely on muuttanutkin veljeäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt samaa virhettä oman veljeni kanssa vuosikausia, kunnes sain kerättyä rohkeutta ja itsearvostusta ja lopetettua ainaisen toisen pulasta pelastamisen. Hänen elämä menee edelleen omia surullisia latujaan, mutta itse voin paremmin, kun olen pistänyt rajat jatkuvalle antamiselle, joka ei ikinä kuitenkaan johtanut mihinkän "hyvään".

Äitisi on vain löydettävä voima itsestään, hänen ei tarvitse rahoittaa aikuisen miehen pössyttelyä eikä muutakaan elämää.Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi