Joko helatorstaiverhot roikkuvat ikkunoissasi?
Kommentit (21)
roikkuvat kaikki helatorstaiverhot paikoillaan höyrypuhdisimella pestyissä ikkunoissamme. osa verhoista vielä kuivahtaa kun olen ne höyryttänyt ne rypyttömiksi tärkkikäsittelyn jälkeen.
pidän nyt 10 min teetauon, heräsin 5:30 laitamaan kotiamme kuntoon.
ps: tee on haudutettu hyötykasvipuutarhamme viimekesän kuivatusta sadosta, vadelmaa ja mustanherukkaa.
Sointuvat täydellisesti kaikkiin helatorstaikoristeisiin ja -pöytäliinoihin. Tänä vuonna olin laiska, ja vappuverhot roikkuivat eiliseen asti. Voi olla, että tulee vaihdettua vasta juhannusverhot seuraavaksi. Ostin myös tosit ihqt Eino Leinon päivän verhot, tuskin maltan odottaa.
vuoden ympäri, näin niitä ei tarvitse erikseen vaihtaa! Kätevää, eikö!
Sitten laitan helatorstain verhot perinteen mukaisesti.
mutta meillä on vielä äitienpäiväverhot ja -koristeet esissä. Taitaa käydä niin että en jaksa tänä vuonna vaihtaa koko heltatorstaiverhoja. :(
T:Hidas hämäläinen
Ihan samat kaihtimet ja rullaverhot ollut useamman vuoden. Keittiössä törkeä sotku ja eteisessä vaatteita sikinsokin. Pedit petaamatta ja lelut levällään. Menen nyt nukkumaan. Juhlavaa pyhää muillekin!
Onko joillakin oikeasti jotain helatorstaiverhoja? Miten ne eroavat muista verhoista?
Onko joillakin oikeasti jotain helatorstaiverhoja? Miten ne eroavat muista verhoista?
ja sunnuntaiksi ´laitetaan kaatuneitten muistopäivä verhot.
on helan kuvii ja lukee thursday.hela=lukko...
ja sunnuntaiksi ´laitetaan kaatuneitten muistopäivä verhot.
onks niis kaatuneita ukkoja kuten meil
ja tietenkin tiskipöydän koristuksena helatorstaibiojäteastia odottamassa tyhjennystä. Se on kyllä niin ihana, ja tuoksuu somasti, että saatan pitää sitä viikonloppuun saakka!
17 Kuvottavaa. Säälin lapsiasi.
Peesi.
17 Kuvottavaa. Säälin lapsiasi.
Peesi.
te ootte kyllä hillittömiä!!
Kun just olin vaihtanu lätkän MM-kisaverhot niin en viittiny alkaa vaihtamaan :/ Kohta kuitenkii laitan ne euroviisuverhot..
Tälläkin viikolla eka suomalaisuuden päivän verhot, sitten helaverhot ja viikonloppuna kaatuneet verhot. Ja tänään on vielä pakko ehtiä silittää huomiseksi saldovapaaverhot.
roikkumaan. Ihqut yltiöromanttiset helatorstaityynynpäälliset kaivoin kaapin kätköistä myös.
Ja ei roiku ko en ole ees kotona.