Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä tekisit?

Vierailija
12.05.2010 |

Mulla on leuka särkenyt ihan hulluna kohta viikon. Välillä meinaa oikein itkettää, kun sattuu, eikä mikään auta. Johonkin lääkäriin tai hammaslääkäriin kai pitäs mennä. (Ehkä hammaslääkäriin, mulla on tuolla takahampaan takana joku vaalea juttu ikenessä johon sattuu kun harjaa hampaita...)

Tilanne on kuitenkin se, että nuorimmainen (1v) on sunnuntaista saakka ollut 39-40 asteen kuumeessa. Syönyt maanantaista lähtien antibioottia korvatulehdukseen. (Eilen illalla vielä kipusi melkein 40 asteeseen kuume) Lasten isä on päivätöissä. Mummot ovat a) töissä b) 300km päässä. Kummit ja suurin osa ystävistä töissä. Kaikilla tuntemillani kotiäideillä on itsellään ainakin 2 tai 3 lasta ja toisekseen ei tuota nuorimmaista voi ihan niillekään lykätä kun on kerran kipee. Meillä siis kaksi muutakin lasta. Itse olen kotiäitinä, joten isompiakaan ei voi mihinkään päiväkotiin lykätä...

Mä tulen hulluksi tämän kivun kanssa! Siks toisekseen perjantaina päästäisiin eka kertaa kahteen vuoteen miehen kanssa kahdestaan tuulettumaan (lasten mummi tulee hoitamaan ipanoita) ja pelottaa, että tää perhanan särky pilaa koko jutun...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä neljän lapsen äiti kaveria jeesaisin!

Ukko voi hoitaa pentujamme kun käyt lääkärissä, tai jos mies töissä niin äitini voisi katsoa lapsieni perään.

Tai sitten hankit jonkun hoitajan vaikka mannerheimin kautta?

Sää nyt vaan otat puhelimen käteen ja soittelet apua ystäviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi