Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta, tilaamani mekko oli "löytö", miten tekisit tästä hieman juhlavamman??

Vierailija
11.05.2010 |

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?stor…

Näyttävät mustat korkokengät mulla on jo tuohon, posti siis toi tuon linkin mekon minulle tänään ja mustana. Imartelee poveani ja on napakka, ohuen päällikankaan alla istuva paksumpi kangasosa, kivan näköistä kun rintavako näkyy ;)

Millainen huivi tmv olkapaille, haluaisin että yläkärsivarret hieman saisi kankaan suojaa..

Itse miettinyt jotakin hohtavaa, juhlavaa, ohutta kangasta sen materiaaliksi..

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinun rintojesi koosta, tuo oma mekkoni on kokoa L juuri rintojeni vuoksi ja on juuri sopivan "napakka" ja istuva poven kohdalta *ihmeiden aika ei ole ohi* :-)

Laskeutuu myös kivasti, hieman kapeampikin malli olisi kiva, mutta ei tämäkään mikään A-linjainen ole rinnoista alaspäin, päinvastoin.

Imetysaikana olisin kyllä tarvinnut isomman koon, mutta ainahan voit tilata ja kokeilla sekä palauttaa jos on liian kireä. Tuon rypytetyn kangasosion alla on siis rintojen alla sellainen tiukempi ihonmyötäinen kangasosa, v-aukkoinen tietty sekin.

Ap

Vierailija
2/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=60-2164.jpg

*pitääkö tässä vielä uusiin kenkiinkin satsata*

Ap -kenkäfriikki-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mekko ja mustat nahkakorkkarit on aika talvinen yhdistelmä. En menisi lakkiaisiin tai varsinkaan kesähäihin niissä.

Mekko on tosi kiva, mutta ei erityisen juhlava. Mekko ja huivi/pashmina-tyyppinen yhdistelmä taas on melkoisen kulunut.

Uskon, että löydät hyvän yhdistelmän kekkereihin, mutta mieti vielä.

Vierailija
4/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain osaa "nähdä" itseäni ollenkaan misäsän ohuessa kukkakuosisessa tmv perinteisen kesäisessä leningissä...ylipäänsäkin, mulla ei mekkoja ole yhtään paitsi nyt jokin "pakkomielle" sellainen siskoni yo-juhliin saada:)

Lisäksi musta on 1 lempiväreistäni ja just sillä käsivarsilla olevalla huivilla tmv ajattelin lisätä siihen keveyttä ja juhlallisuutta..ja kivoilla korkokengillä, nuo linkin kengät on minusta ihanat mutta pitäisköhän niiden sitten tosian olla jotenkin "vähemmän materiaalia" sisältävät tai jopa eriväriset kuin mustat...se taas tuo omat hankaluutensa sen huivin värin suhteen.

Huokaus:/

Ap

Vierailija
5/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se sama, mut ihan mekkona vaan, en juhliin sen kanssa lähtisi...

Joo, sori, oon kyllästynyt, ku oot ainaki yhden aloituksen tuosta jo tehnyt eikä se kuiten oo perustrikoomekkoa kummosempi...

Vierailija
6/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että ne sopii hyvin räväkkään tyyliisi. Mutta jätä se huivi pois! Koru, mistä puhuit, on ok.

Ja ei värillisiä sukkahousuja *oksentaa*

Vierailija
7/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkiä ja vaaleanpunaisia en tähän alkaisi tunkea. Vaalea, hopeaan vivahtava harmaa ok. Kevyt vaaleansininen? Turkoosi?

Ja voisitko harkita huivin pousjättämistä? Mikä vimma suomalaisilla naisilla on ottaa huivi joka paikkaan?

Vierailija
8/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se antaisi hieman "turvaa" mulle, en nimittäin ole mikään mekkoihminen ikinä ollut, haaveillut vain..ja ei tunnu hyvältä ihan paljaat käsivarret, ovat kuitenkin vielä siinä vaiheessa kesää ihan valkoiset ja nuo mekon hihat ei paljoa olkapäiden alle yllä..

Värillisiä/kuviollisia sukkikksia en ole edes harkinnut.

Ap

Vierailija
9/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=Viskoosi-huivit&prod_name=V…

Omat värini ovat iho vaalea, silmät siniset, hiukset aika tummahkon punaiset..

Ap

Vierailija
10/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihrea huivi ei oikein kay mustan mekon kanssa.

Vierailija
11/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile korallinpunaista tai turkoosia?

Vierailija
12/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen laittaisin ison rannekorun, muita koruja et tarvitse.

Vierailija
13/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä värinä, materiaali saisi toki olla ohuempi ja kiiltävämpi..bubbleroomin sivuilla oli kiva hopeanharmaa silkkihuivi, se olisi materiaalina aika lähellä haluamaani, mutta se väri..mikähän olis paras..

Ap

Vierailija
14/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä etsiä sellaista omenanvihreää, raikkaampaa sävyä.

Vierailija
15/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vihreä huivi ja käy hyvin mustan kanssa...ja sun punaisen tukan..

Vierailija
16/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huivin, koska nyt on kevät.

Vierailija
17/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan ihana mustista hohtavista "kivistä" tehty pyöreä "rintakoru jonka keskusta helmiäisen valkoinen" edesmenneen mummoni peruja, se olisi ihan omiaan tuon mekkoni koristeeksi tai vaikkapa rintavaon kohdalle jsa saisi varmassti eräät sukulaiseni herkistymään, se oli äidilläni ja nyt minulla kun äiti kuoli muutama vuosi sitten.

Ap

Vierailija
18/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelsisin hieman pirteampaa huivia kuin tuo vihrea tai harmaa..

tai sitten varikkaat/kuviolliset sukkahousut piristamaan mekkoa, ja samaa sukkahousujen varia paksu rannekoru.

Vierailija
19/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä muuten olette asusta korkokenkineen jne?

Ap

Vierailija
20/35 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tulevat olemaan ihan ohuen ohuet ihon sävyiset ns juhlasukkahousut, 10-15 denieriä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä