Uskomatonta, tilaamani mekko oli "löytö", miten tekisit tästä hieman juhlavamman??
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?stor…
Näyttävät mustat korkokengät mulla on jo tuohon, posti siis toi tuon linkin mekon minulle tänään ja mustana. Imartelee poveani ja on napakka, ohuen päällikankaan alla istuva paksumpi kangasosa, kivan näköistä kun rintavako näkyy ;)
Millainen huivi tmv olkapaille, haluaisin että yläkärsivarret hieman saisi kankaan suojaa..
Itse miettinyt jotakin hohtavaa, juhlavaa, ohutta kangasta sen materiaaliksi..
Kommentit (35)
http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=60-2164.jpg
*pitääkö tässä vielä uusiin kenkiinkin satsata*
Ap -kenkäfriikki-
Musta mekko ja mustat nahkakorkkarit on aika talvinen yhdistelmä. En menisi lakkiaisiin tai varsinkaan kesähäihin niissä.
Mekko on tosi kiva, mutta ei erityisen juhlava. Mekko ja huivi/pashmina-tyyppinen yhdistelmä taas on melkoisen kulunut.
Uskon, että löydät hyvän yhdistelmän kekkereihin, mutta mieti vielä.
En vain osaa "nähdä" itseäni ollenkaan misäsän ohuessa kukkakuosisessa tmv perinteisen kesäisessä leningissä...ylipäänsäkin, mulla ei mekkoja ole yhtään paitsi nyt jokin "pakkomielle" sellainen siskoni yo-juhliin saada:)
Lisäksi musta on 1 lempiväreistäni ja just sillä käsivarsilla olevalla huivilla tmv ajattelin lisätä siihen keveyttä ja juhlallisuutta..ja kivoilla korkokengillä, nuo linkin kengät on minusta ihanat mutta pitäisköhän niiden sitten tosian olla jotenkin "vähemmän materiaalia" sisältävät tai jopa eriväriset kuin mustat...se taas tuo omat hankaluutensa sen huivin värin suhteen.
Huokaus:/
Ap
Mulla on se sama, mut ihan mekkona vaan, en juhliin sen kanssa lähtisi...
Joo, sori, oon kyllästynyt, ku oot ainaki yhden aloituksen tuosta jo tehnyt eikä se kuiten oo perustrikoomekkoa kummosempi...
Voin kuvitella, että ne sopii hyvin räväkkään tyyliisi. Mutta jätä se huivi pois! Koru, mistä puhuit, on ok.
Ja ei värillisiä sukkahousuja *oksentaa*
Pinkkiä ja vaaleanpunaisia en tähän alkaisi tunkea. Vaalea, hopeaan vivahtava harmaa ok. Kevyt vaaleansininen? Turkoosi?
Ja voisitko harkita huivin pousjättämistä? Mikä vimma suomalaisilla naisilla on ottaa huivi joka paikkaan?
se antaisi hieman "turvaa" mulle, en nimittäin ole mikään mekkoihminen ikinä ollut, haaveillut vain..ja ei tunnu hyvältä ihan paljaat käsivarret, ovat kuitenkin vielä siinä vaiheessa kesää ihan valkoiset ja nuo mekon hihat ei paljoa olkapäiden alle yllä..
Värillisiä/kuviollisia sukkikksia en ole edes harkinnut.
Ap
http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=Viskoosi-huivit&prod_name=V…
Omat värini ovat iho vaalea, silmät siniset, hiukset aika tummahkon punaiset..
Ap
vihrea huivi ei oikein kay mustan mekon kanssa.
Kokeile korallinpunaista tai turkoosia?
Käteen laittaisin ison rannekorun, muita koruja et tarvitse.
Tykkään siitä värinä, materiaali saisi toki olla ohuempi ja kiiltävämpi..bubbleroomin sivuilla oli kiva hopeanharmaa silkkihuivi, se olisi materiaalina aika lähellä haluamaani, mutta se väri..mikähän olis paras..
Ap
Yritä etsiä sellaista omenanvihreää, raikkaampaa sävyä.
tuo vihreä huivi ja käy hyvin mustan kanssa...ja sun punaisen tukan..
Minulla on aivan ihana mustista hohtavista "kivistä" tehty pyöreä "rintakoru jonka keskusta helmiäisen valkoinen" edesmenneen mummoni peruja, se olisi ihan omiaan tuon mekkoni koristeeksi tai vaikkapa rintavaon kohdalle jsa saisi varmassti eräät sukulaiseni herkistymään, se oli äidilläni ja nyt minulla kun äiti kuoli muutama vuosi sitten.
Ap
suosittelsisin hieman pirteampaa huivia kuin tuo vihrea tai harmaa..
tai sitten varikkaat/kuviolliset sukkahousut piristamaan mekkoa, ja samaa sukkahousujen varia paksu rannekoru.
Mitä mieltä muuten olette asusta korkokenkineen jne?
Ap
ne tulevat olemaan ihan ohuen ohuet ihon sävyiset ns juhlasukkahousut, 10-15 denieriä.
Ap
Riippuu sinun rintojesi koosta, tuo oma mekkoni on kokoa L juuri rintojeni vuoksi ja on juuri sopivan "napakka" ja istuva poven kohdalta *ihmeiden aika ei ole ohi* :-)
Laskeutuu myös kivasti, hieman kapeampikin malli olisi kiva, mutta ei tämäkään mikään A-linjainen ole rinnoista alaspäin, päinvastoin.
Imetysaikana olisin kyllä tarvinnut isomman koon, mutta ainahan voit tilata ja kokeilla sekä palauttaa jos on liian kireä. Tuon rypytetyn kangasosion alla on siis rintojen alla sellainen tiukempi ihonmyötäinen kangasosa, v-aukkoinen tietty sekin.
Ap