Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko puutarhatontut in vai out jo?ev.

Vierailija
11.05.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ilmiö, joka jakaa kansan kahtia. On aina jakanut.

Toiset inhoaa, toiset rakastaa.

Vierailija
2/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aattelin silti ostaa yhden omaan puutarhaani, jahka sellaisen saan. Ne on niin kamalia, että kääntyy jo hyvän puolelle. Mutta toivon hartaasti, ettei kukaan osta mulle sellaista. Haluan valkata itse jonkun pienen ja joka näyttää "mun tontulta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aattelin silti ostaa yhden omaan puutarhaani, jahka sellaisen saan. Ne on niin kamalia, että kääntyy jo hyvän puolelle. Mutta toivon hartaasti, ettei kukaan osta mulle sellaista. Haluan valkata itse jonkun pienen ja joka näyttää "mun tontulta".

tyylini on yksinkertainen ja pelkistetty, klassisen tyylikäs ja hankin nyt puutarhatontun pienen rivaripihani koristeeksi=) Vähän rikkomaan muuten niin tylsää harmoniaa.

Vierailija
4/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii monelle pihalle.

Vierailija
5/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotisi on muuten niin yksinkertainen ja pelkistetty, jos koet sen tylsäksi? eikö kodin pitäisi olla se paikka missä viihtyy ja sisustaa sen mukaan?

[

tyylini on yksinkertainen ja pelkistetty, klassisen tyylikäs ja hankin nyt puutarhatontun pienen rivaripihani koristeeksi=) Vähän rikkomaan muuten niin tylsää harmoniaa.

[/quote]

Vierailija
6/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontut voivat olla in, onhan Kartellillakin puutarhatonttupöytä. Siis jos on leikkimieltä ja huumoria ja yhdistää sellaisen, pöydän ja tontun, muuten hyvällä maulla yhdisteltyyn sisustukseen.

Sellaisessa kun pitää olla jotain erottuvaakin mukana, tai sisustus on tylsä ja tosikkomainen. Sellainen ei kukaan in-ihminen halua olla.

Vierailija
7/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin hommata kans sellaisen, meillä on puolenhehtaatin tontti josta suuri osa on metsää. Ihan hauskahan se olisi jossain mättäällä, lapset ainakin tykkäisi.

Vähän ne taitaa ollaa maailmalla vitsailun aiheita mutta so what?