Hie kommenttia pian! Sinkkuihmiselle yksi vai kaksi lakanapakkausta lahjaksi?
On siis toivonut tiettyä lakanaa ja on sinkku. Ostanko yhden vai kaksi lakanapakkausta? Vai korostaako kumpikin yksinäisyyttä... Yksi yksinäiselle vai kaksi muistuttamaan että se toinen puuttuu... Synttärisankari ei kyllä mitenkään ole yksinäinen ja murheellisena vaella täällä laaksossa...
Kommentit (6)
ei sinkut vaihda lakanoita, siksi heillä ei ole suhteitakaan :D
Olen itse jo pitkään pedannut sänkyyn kahdet lakanat. Käytän usein kahta tyynyä ja talvella kahta peittoakin. Mikään ei näytä niin hirveältä kuin eriparilakanat sängyssä, ääk! Tällä tavoin lakanat ovat jo valmiina, jos tulee jotain yövieraita.
nyt ottaa päähän kun on monta pussilakanaa ilman paria, ois niin ihania käyttää meidän parisängyssä, mutta nyt on vaan vieraslakanoina. Itesain lahjaks aina yhden ja se harmitti..
Tää on sit vaan mun mielipide =)
Sitten kun joskus (kohta tai myöhemmin) on se parisänky niin ei jää lakanat sitten turhiksi. Varsinkin jos on oikein mieluisa setti niin voi sitten yksittäin käytettäessä käyttää usemmin samaa sarjaa. Toiset kun on pyykissä niin toiset vaan käyttöön.
Sitten kun joskus (kohta tai myöhemmin) on se parisänky niin ei jää lakanat sitten turhiksi. Varsinkin jos on oikein mieluisa setti niin voi sitten yksittäin käytettäessä käyttää usemmin samaa sarjaa. Toiset kun on pyykissä niin toiset vaan käyttöön.
mäkin oon harmitellut...
paitsi jos sillä on parisänky niin sitten kaksi