Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asema suvussa

Vierailija
10.05.2010 |

Onko teillä kokemusta sellaisesta, että suku ajattelee teistä ihan tietyllä tavalla, ja koko ajan joudutte taistelemaan kyseisiä asenteita/luuloja vastaan?

Siis sellaista että sut tahallaan karsinoidaan johonkin mitä et oikeasti ole ja se häiritsee kaikkea mahdollista kanssakäymistä suvun kanssa kun joudut koko ajan todistelemaan sitä mitä oikeasti olet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalasti menee energiaa johonkin sellaiseen minkä pitäisi olla itsestään selvää jos lähtee taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Olet oma itsesi ja jos se ei kelpaa niin se on niiden häpeä.

Vierailija
2/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina se "kiltti ja hiljainen tyttö", koska olin vaalea ja pienikokoinen. Mitään muita ominaisuuksia ei minulla sitten mukamas ollutkaan.

En tiedä onko tuohon mitään ratkaisua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:ltä tai ratahallintokeskukselta kannattaa kysyä vanhoja asemarakennuksia, niitä on silloin tällöin myynnissä. Oma suvussa pidettävä asema olisi kyllä aika hieno juttu!

Vierailija
4/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen junttisuvulleni sanonut heiheit jo aikoja sitten

t. ap

Vierailija
5/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sukuni pitää minua tietynlaisena, vaikka oikeasti eivät tunne minua yhtään. Jopa isosiskoni kuvittelee tietävänsä mistä tykkään ja mistä en, mitä harrastan ja mitä en vaikka ei koskaan kuuntele jos hänelle kerron miten asiat oikeasti ovat.

Mutta en joudu taistelemaan vastaan sillä en tapaa sukulaisiani usein. Tarkoituksella olen kasvattanut välimatkaa heihin, eläköön omissa piireissään jos eivät ymmärrä että joku voi elää eri lailla kuin he, ja jos eivät ymmärrä kun aikuinen ihminen sanoo minkälainen hän on.

Joten minä elän onnellisesti omalla tahollani enkä välitä pätkääkään mitä muu suku kuvittelee.

Vierailija
6/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kerran oma suku kelpaa

Vierailija
7/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimen omaan sukuni luulee olevansa jotain.

kun ei kerran oma suku kelpaa

Vierailija
8/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni mutta sitkeä harhaluulo. Minulle ja perheelleni on hyvin vaivatonta ja mieluisaa viettää kaikki juhlapyhät maantiellä ja sukulaistaloista toiseen pelkän kahvin ja kuivakakun voimalla kiertäen. Olen vakiovieras joka ketjussa, jossa käsitellä juhlapyhien viettoa ja muiden painostusta. Eniten ärsytttä sanonta "poiketkaa meilläkin kun täällä päin olette liikkeellä". Emme koskaan ole sattumalta liikkeessä 500 km päässä kotoamme, vaan joka kerta näille matkoille on varta vasten lähdettävä. Ja näistä puhujista kukaan ei voisi kuvitellakaan lähtevänsä niin kauas itse matkalle.

Vierailija
9/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mitä on. Ja joidenkin kaukaisempien sukulaisten mielipiteistä ei kukaan välitä.

Vierailija
10/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän itseäni sen verran sivistyneenä etten todella jaksa heidän typeryyksiään. He taas päinvastoin yrittävät vääntää minusta luuseria vaikka tilanne on täysin päinvastoin. Oma ammattini on kutsumusammatti (kulttuuriala), heillä taas silkkaa rahan perässä juoksemista. Eli yhteentörmäyksiä.

olla mitä on. Ja joidenkin kaukaisempien sukulaisten mielipiteistä ei kukaan välitä.

Vierailija
11/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen juuri ottanut etäisyyttä moniin sukulaisiini. Toisaalta tuntuu, että en jotenkin saa irrottauduttua. Mutta itseni ja perheeni kannalta kaikista järkevin ratkaisu. Olisi kiva kuulla enemmän sun kokemuksista ap.

Vierailija
12/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

appi joskus mietti erään savolaisen käytöstä poistetun aseman ostamista, mutta luopui sitten ajatuksesta. yleisesti ottaen ainakin nuo puurakenteiset asemat ovat melko huonokuntoisia.

Vierailija
13/14 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän itseäni sen verran sivistyneenä etten todella jaksa heidän typeryyksiään. He taas päinvastoin yrittävät vääntää minusta luuseria vaikka tilanne on täysin päinvastoin. Oma ammattini on kutsumusammatti (kulttuuriala), heillä taas silkkaa rahan perässä juoksemista. Eli yhteentörmäyksiä.

Lasken kaltaisesi kyllä luusereiksi, sori vaan.

Vierailija
14/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukuni kanssa. Vanhempieni olen kyllä. Siihen on syynsä. En kuvittele olevani siltikään parempi kuin he. Kyse on muista ristiriidoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan