Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä vauvan/lapsen kädessä pitäisi alkaa pysymään

Vierailija
10.05.2010 |

ruokailuvälineet, ja milloin osataan ohjata suuhunkin ruokaa? Entäpä pullosta juominen, ja vielä sitten mukista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista ruokailuvälineistä, mutta pullo ja nokkamuki pysyy meillä puolivuotiaalla käsissä ja osaa suuhunsa ohjailla molemmat :)

Tais oppia 5,5kk ikäisenä molemmat

Vierailija
2/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut vajaa 7kk muksun *syödä* itse.. Olen lusikkaan laittanut sosetta ja sit annan lusikan muksun käteen. Hyvin ruoka suuhun osuu. Nokkamukista alkoi juoman 6kk iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein juovat itse nokkamukista tai pullosta ja syövät n. vuoden ikäisenä. Meillä annoin nuorimmaiselle 10-11 kk iästä lusikan käteen ja pienen annoksen ruokaa omalle lautaselle, siitä nopeasti oppi itse syömään.

Vierailija
4/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin on alettu opettelemaan noita taitoja.

Mun 4,5kk poikani osaa ohjata maissinaksun suuhunsa. Ruokailuvälineitä kokeillaan sitten kun pääsee syöttötuoliin istumaan.

Vierailija
5/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 10kk ei osaa juoda nokkamukista/pullosta itse, leikkii vaan jos antaa käsiin. Ja lusikat sun muut ovat vain leikkikaluja, ei puhettakaan että käsittäisi mitä niillä "oikeasti" tehdään... alkaa toivo hiipua! Vieläkin kun joutuu aina juottamaan tuttipullosta. Ja siis olen koittanut vaikka mitä nokkamukeja, mutta ei osaa juoda niistä alkuunkaan.