Karvanpoisto sokeroinnilla -
kuinka pitkä sängen olisi hyvä olla?
Paljonko aiemmin kärsii vielä sheivata?
Kommentit (13)
ja lisäys että minulla ainakin on pysynyt karvat poissa sokeroinnilla tuon 6vk
pysyisi karvat poissa. Kulmakarvoissa itsellä onkin näin, eli max.2viikon välein käyn sokeroimassa kulmat.
Mulla myös kasvaa sen myötä karvat enemmän sisäänpäin, vaikka monet sanovat että olisi toisinpäin
Minusta sokerointi on kivuliaampaa. Mulla myös kasvaa sen myötä karvat enemmän sisäänpäin, vaikka monet sanovat että olisi toisinpäin
Sulle tehnyt tyyppi ei osaa oikeaa tekniikkaa.
T: sokerointeja tekevä kosmetologi
omasta kasvunopeudestasi. Kyllä se lähempänä senttiä kannattaisi olla (ei yli kuitenkaan). Toki aiemminkin voi mennä, mutta sillon on parin päivän päästä jo kunnolla uutta karvaa ehtinyt kasvaa.
sokerointi kivuliasta? Vahaaminen on vähän keljua.
Tehokasta myös, joten pakko kestää.
Karvanpoisto on 1,5 viikon päästä ja kasvunopeus hidas, eli pitänee sinnitellä ja pitää ladyshave hyllyllä.
Kiitos vielä :)
Vahaus vaiko sokerointi? Ja onko eroa sisäänkasvaneiden karvojen riskissä?
Anteeksi kun tenttaan, pitäisi mennä kans hoitamaan tuollaista hygieniaa...
Luulen, että vahaus ja sokerointi ovat yhtä kivuliaita, sillä periaatehan on sama.
Itse aion poistattaa karvat kainaloista ja sääristä. Karvat pysyvät poissa kuulemma 6-8 viikkoa.
et pysyy poissa noin kauan. Ehkä niitäkin on. Ainakin uusi karva ei ole kovaa sänkeä.Kellä oikeesti auttaa noin kauan?
sokerointi on ehdottomasti kivuttomampi tosin eipä sekään nyt mitään ruusuilla tanssimista ole;)
ja minulla ainakin karvat kasvavat takaisin pehmeäpänä ja hitaammin. Vahauksessa vetäistään vastakarvaan niin karva menee helposti poikki, sokeroinnissa kun vedetään myötäkarvaan se irtoaa sieltä tupesta asti.