Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin muuttaa

Vierailija
08.05.2010 |

Muutimme tähän uuteen asuntoon vuosi sitten. Etsimme asunnon nopeassa tahdissa, kun oma meni yllättävästi ensimmäisellä näytöllä kaupaksi. Tämä uusi asunto on ihan mukava. Sijainti ei ehkä ole paras mahdollinen (mutta ei mikään huonokaan). Lapsilla on täällä muutamia kavereita, mutta aika eri-ikäisiä kun itse ovat. Minäkin olen tutustunut jonkin verran uusiin naapureihin. Jostain syystä minua on nyt kuitenkin ruvennut ahdistamaan enemmän ja enemmän. En oikein viihdy täällä. Näen, että ihmiset ovat pihalla ja seurustelevat keskenään. Minua ei huvita mennä mukaan vaan olen mielummin kotona. Olen ilmeisesti jäänyt kaipaamaan edellisen taloyhtiön ilmapiiriä ja ihmisiä. Uusiin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa, koska he ovat tunteet toisensa jo monta vuotta.

Muuttaakaan ei oikein voi vielä vuoteen (koska mahdollisesta myyntivoitosta menisi se 30%). Asunnon myyminen on muutenkin niin stressavaa, että ei huvittaisi ryhtyä siihen. Tämä tilanne tuntuu ihan totaaliselta umpikujalta. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Miten saisin itseäni niskasta kiinni ja yrittäisin edes viihtyä täällä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi möitte, jos ei ollut uutta kiikarissa?

Vierailija
2/2 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin, että ehditään katsoa samalla uusia. Mutta sitten lopulta tulikin kiire. Ei myöskään uskallettu jäädä "kahden asunnon loukkuun". Näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt muuttaa vuokralle, jotta olisi rauhassa voinut etsiä sitä parasta asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä