RIZZA ??
Mitä sulle oikein kuuluu??? :) viimeksi olen lukenut kun plussasit KAKSOSISTA!!! Ihanaa!
Olen miettinyt sinua..
-Anen/Stinna
Kommentit (3)
Bongasin tämän ketjun notkuessani av:lla kun tuli tuonne uusimpiin keskusteluihin.
En tiedä muistatko minua, kirjoittelimme joskus pari-kolme vuotta sitten kuumeilupuolella samoissa kk-pinoissa. Kirjoittelin silloin nimellä Paaru. Vanhan nimen kadotin palstauudistuksen myötä.
Minäkin olen kaikkina näinä aikoina miettinyt, että mitä sinulle kuuluu. Jotenkin jäit mieleeni. Minäkin olin niitä pitkään yrittäneitä, en tosin yhtä kauan kuin sinä, mutta kuitenkin niitä, jotka kuukaudesta toiseen siirtyivät uuteen kk-pinoon.
Oli ihana löytää kuulumisesi täältä. Hirveästi voimia teille suruun ja sydämellisesti onnea pienestä tyttärestä. Kaikkea hyvää teidän perheelle.
Lyyti (ja tytär 1v 2kk)
...voi kun voisin kaapata sut suureen halaukseeni, kiikuttelisin sua ja silittelisin ja rutistasin ja antasin kaikki voimaenergiani sulle/teille...
ensinnäkin: SUURIMMAT onnen toivotukseni ihanasta PIENESTÄ ja elämän haluisesta OMASTA tyttärestä !!! ja PAAAALJON hänelle voimia kasvamiseen, AIVAN USKOMATONTA!! olen äärimmäisen onnellinen puolestanne!
ja...kaikista tuskallisimmat osan ottoni IKIOMAN pienen poikanne menetyksestä...itken puolestanne raskaasti...
oman lapsen menetykselle ei riitä ymmärrys ei mkn..
voi Rizza, tiedät mitä tarkoitan...
KIIITOS kun jaksoit kertoa, olet ollut niin paljon mielessäni!!
en pysty muuta kun toivottamaan miljoonasti voimia jokaiseen päivään ja pienen tyttären kasvattamiseen vahvemmaksi. Mun s posti: ankriha@hotmail.com
jos haluat.
Suurin halauksin; Stinna/Anen (poika 4kk)
Hei Stinna!
Ihana, kun olet minua miettinyt. Meillä on ollut todella rankka vuosi. Plussauksesta asti raskaus oli todella rankka ja vuosin melkein koko raskauden ajan verta. Yhtäkkiä B-vauvalta meni lapsivedet rv 18, mutta jollain ihmeellä sain vuodelevon ansiosta raskautta jatkettua rv 23 asti, jolloin sain kortisonipiikit vauvojen keuhkoja kypsyttämään. Synnytys käynnistyi todella rajusti rv 23+5 ja synnytin vähän yli 500 grammaa painavat vauvani hätäsektiolla. B-vauva eli poika jaksoi kanssamme kolme tuntia ja nukkui pois. :( Saimme kuitenkin pitää pienen ihmeen, tytön, joka on ollut todella urhea ja sitkeä vauva. Suru on valtava pojan menettämisestä, eikä sitä oikein vieläkään tajua. Tyttö täyttää nyt 10 viikkoa ja painaa melkein 1400 grammaa. Olen hänestä niin kiitollinen!
Rizza