Mies töissä ja joka päivä tekee ylitöitä! Nähdään aina kun olen nukkumassa :(
Niin ärsyttää! Mies menee aamulla töihin ennenkuin olen vauvan kanssa herännyt ja tulee yhdeksän jälkeen kun poika nukkuu ja itse alkamassa myös nukkumaan.
Sanoo että haluaa enemmän rahaa että voi ostaa meille kaikkea kivaa. Huomaavaista kyllä, mutta miksi joka päivä?
Tästä asiasta sanonut miehelle voisiko joku päivä tulla silleen niinkuin työt tulisi loppua oikeasti mutta tästä kehkeytyy kauhea riita.
Tuntuu ihan kuin yh olisin! Miestä näen vain yöllä kun syötän vauvaa ja hän kuorsaa antaumuksella vieressä.
Lopussa minä en vaan jaksa jankata asiasta ja sanon puhelimitse että anteeksi ja että unohtaa koko asian..muussa tapauksessa mies tulisi kotiin ja riita jatkuisi kasvotusten.
Sanoi vielä että minun tulee keksiä tekemistä muuta kuin katsoa töllöö tai että hän istuu tietokoneella. Eipä vaan tule mieleen mitään kun vauvan kanssa tuohuan päivät ja koko aika menee siihen niin mitäs sitä sitten keksisi?
Oikein ei voi lähteä mihinkään keilaamaankaan kun vauva on ja itse olen niin väsynyt päivän päätteeksi ettei ole halua tehdäkään mitään.
Varmaan poikakin oppii konttaamaan ja kävelemään ilman että isi on paikalla.
Pitää siitäkin sille soittaa varmaan töihin että nyt tämäkin ihme tapahtui.
Jotenkin tuntuu että työ on tärkeämpää kuin oma perhe. Ylityöt ymmärrän kohtuudella mutta että joka päivä saan soittaa koskas tulee?
Ehtisi joskus nähdä poikansakin hereillä.
Kommentit (5)
Ei vapaata, nyt 31. päivä menossa putkeen vähintään 12h päivässä.
Miehensä virkamieheen, kunnes virkamieheltä vietiin 13. ja 14. kk palkat. Sekin alkoi tekemään ylitöitä.
Arvon rouvat edustaa eilisen ajattelua :)
Eli voisko aikaistaa töihin menoa, niin voisivat tulla aikaisemmin kotiin?
Meilläkin mies tekee pitkää päivää, varsinkin nyt kun vielä remontoi uutta kotiammekin, mutta kyllä hän huolehtii, että aika ajoin on sen verran aikaisin kotona, että ehtii olla lastenkin kanssa. Minun mies on yrittäjä, joten on tavallaan töissä aina, myös kotona.
Mutta jos on tavallinen palkansaaja, niin en ymmärrä kuka viitsii tehdä 12h päiviä. En usko, että ylityökorvauksiakaan aina niin paljoa maksetaan.
seitsemäksi meno ollut tällä viikolla.
Aina väliin tekee iltavuoroa ja väliin aamuvuoroa, mutta iltavuoro alkaa siinä 9 aikaan ja saattaa lähteä tuntiakin aikaisemmin.
Että tällaista..
-ap
Meillä mies viettää aikaa lapsen kanssa aamuisin klo 06-09 ja usein käydään miehen töissä sitten iltasella.
Meillä syynä työpäivien pitkittymisiin on työpaikan henkilökuntavaje. Muuten tekisi varmaan aika normaalia 8-10 h päiviä ja saisi niitä vapaitakin. Hetken kutakin.
T.2